bamana
bamana

هارموني رنگ در طراحي لوگو در جذابيت آن بسيار مهم مي باشد.

  1. tetradic/double-complementary : اين طرح رنگي، شامل دو جفت رنگ متضاد است. اين طرح رنگي، بسيار چشم را به خود جلب مي كند، اما حتي نسبت به حالت complementary، استفاده از آن سخت تر است؛ چرا كه هر چه تعداد رنگ ها بيشتر باشند، يافتن تعادل بين آن ها نيز سخت تر خواهد بود.
  2. analogous : منظور رنگ هايي است كه در گرداننده ي رنگ ها در كنار هم قرار دارند. اين نوع هارموني نيز زيركانه است و استفاده از آن در طراحي آسان است.
  3. monochromatic : مونوكروماتيك به حالات مختلف shadeها، toneها يا tintهاي يك رنگ مي گويند. براي نمونه محدوده اي از رنگ هاي آبي كه از آبي روشن به آبي تاريك با هم فرق مي كنند. اين نوع هارموني، بسيار زيركانه است و بيشتردرطراحي استفاده مي شود.
  4. complementary : به معني متضاد است. يعني استفاده از رنگ هايي كه در گرداننده ي رنگ ها، در مقابل و در تضاد با هم قرار دارند. مثلا رنگ هاي قرمز و سبز يا رنگ هاي آبي و نارنجي. دقت كنيم كه رنگ هاي complementary، تضاد بسيار زيادي دارند (high-contrast) و شدت زيادي دارند (high-intensity)؛ پس به كارگيري آن ها به صورت متعادل و هماهنگ، كار آساني نيست.

ادامه مطلب 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي لوگو،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۹:۲۴ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

يكي از معايب بزرگ موتور برق ها صداي زياد آن ها مي باشد كه در حال حاضر براي رفع آن به بهينه سازي موتور و عايق كاري آن، صداي موتور تا حدزيادي رفع شده است.
زماني كه مي خواهيد موتور برق خريداري كنيد بايد ابتدا توان مورد نظر يا همان ولتاژ مورد نظر خود ونوع كاربردي كه ازآن درنظر داريد به جستجوي محصول مورد نظر خود باشيد. مواردي كه بايد در اين زمينه در نظر بگيريد اين است كه سيم پيچي، قدرت بدنه ،شاسي هاي موتور برق ،مقدار سوخت مصرفي و نوع سوخت مصرفي موتور برق را در نظر بگيريد. تمامي نكات گفته شده در بالا را بايد براي خريد موتور برق ارزان نيز رعايت كرد.
از آن جايي كه محصولات احتراق در موتور برق بنزيني گاز هاي سمي و مونواكسيد كربن مي باشد بنابراين رعايت ايمني در موتور برق هاي بسيار حائز اهميت خواهد بود و اگر در جاي نامناسب ومحل بسته اي قرار داده شود با روشن شدن دستگاه موجب گازگرفتگي و خفگي مي گردد به همين خاطر است كه توصيه مي شود مكان قرار گيري آن سنجيده شود و در محيط هاي باز نصب گرد.

ادامه مطلب 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۴:۴۸ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

به روز رساني وب سايت امر بسيار مهمي مي باشد كه از ديد كاربران سايت نيز حائز اهميت دارد و به معني تعمير و نگهداري مناسب از سايت مي باشد، همينطور در صورتي كه به بروز رساني سايت خود اهميت ندهيد سايت شما كهنه و منسوخ مي شود و ديگر نمي تواند كاربران راجذب كند. بنابراين طراحي مجدد منجر به لذت بخش تر و كاربردي تر شدن وب سايت شما خواهد شد. البته ناگفته نماند طراحي سايت مجدد نيازمند هزينه و زمان (حتي چند ماه ) است بنابراين به برنامه ريزي جامعي نياز است.
چرا نياز به طراحي مجدد داريد ؟
• سرعت پايين بارگذاري وب سايت
• دريافت نكردن سود كافي از سايت
• منسوخ شدن تكنيك هاي به كار رفته در طراحي وب سايت
• نبود ويژگي هاي معاصر
• از دست دادن تاثير سايت در جهت توسعه نام تجاري
بررسي و تجزيه و تحليل ترافيك وب سايت فعلي
قبل از طراحي مجدد زماني به ارزيابي ترافيك فعلي وب سايت و تجزيه و تحليل آن اختصاص دهيد. با توجه به معيار هاي زير تصميم به طراحي مجدد بگيريد :
• سرعت تغيير
• ميانگين تعداد ليد ها
• بازديد كنندگان
• بازديد كنندگان هر صفحه
• ميانگين زمان بارگذاري
• منابع ترافيك عمومي
• به روز رساني رتبه بندي سئو سايت و كلمات كليدي
• دانلود ها و ارسال ها
افزايش تعداد ديدگاه ها ، تبديل بازديد كننده به مشتري ، سئو و بهينه سازي وب سايت را اولين و مهم ترين هدف خود قرار دهيد.
استفاده از تجربيات رقبا
توجه به رقباي برجسته و روش هاي به كار رفته توسط آن ها ايده هاي خوبي در روند توسعه وب سايت در اختيار شما قرار خواهد داد.
برنامه ريزي براي اهداف بلند مدت
هر وب سايتي داراي هدفي مشخص مي باشد. (اغلب جذب بازديد كننده و بهبود كسب و كار) براي برنامه ريزي اين سوالات را از خود بپرسيد :
• يك وب سايت موفق داراي چه ويژگي هايي است؟
• چه چيز مي تواند بزرگ ترين مشكل براي يك بازديد كننده در سايت شما باشد؟
• مهم ترين اطلاعاتي كه كاربر درباره كسب و كار شما بايد بداند چيست ؟• اولين اقدامي كه از بازديدكنندگان جديد خود انتظار داريد چيست ؟• چگونه ميتوان چرخه فروش كوتاه تري داشت

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۵:۴۹ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

طراحي لوگو آنلاين:

طراحي لوگو يعني بازتاب هويت فردي يا سازماني اشخاص و سازمان‌ها كه بسته به نوع فعاليت يا نگرش آنها ، بصورت رمزگونه نمايش داده ميگردد.

يكي از ابتدايي ترين دسته‌بندي‌ها ، طراحي لوگو را به دو نوع نوشتاري و تصويري تقسيم مي‌كند.

در واقع در هيچ منبع تخصصي گرافيك ، تقسيم‌بندي جامعي از سازماندهي لوگو ارائه نشده است و هرآنچه كه امروزه بصورت تعريف و مرزبندي مختصر در اين خصوص ارائه مي‌دهيم ، تازه ابتداي راه رشته طراحي لوگو است. چرا كه با ظهور فنآوري و پديده‌هاي نوين در عرصه طراحي گرافيك ، لوگو تغيير ماهوي داده و اصولا عملكردي ويژه با تاثيري بيش از آنچه تا كنون شاهدش بوده ايم خواهد داشت.

طراحي لوگو يكي از مهم ترين عناصر در شروع تجارت و كسب و كارها مي باشد. همچنين براي هويت بخشيدن به تجارت ها به كار مي رود و بسيار موثر در ارتباط برقرار كردن مخاطبان با برندها مي باشد. از اين رو طراحي لوگو در حوزه گرافيك يكي از گران ترين هاست. به همين خاطر هميشه براي گران ترين ها در حوزه هاي متفاوت راه حل ميانبر طراحي مي شود تا افرادي كه توانايي پرداخت هزينه هاي بالا را ندارند از اين راه حل ها استفاده كنند. يكي از راه حل هاي ميانبر در طراحي گرافيك ، طراحي لوگو آنلاين مي باشد.

طراحي لوگو با قيمت ارزان و بعضا رايگان بدين صورت است كه بعضي از سايت ها با جمع آوري و ارائه طرح هاي آماده به صورت پكيج و طبقه بندي موضوعي آنها به كاربران ، بازديد از سايت خود را بالا برده و به هيچ عنوان به فكر تجارت كاربران و مخاطبان نمي باشند. بديهي است اين طرح ها و پكيج هاي آماده كه به صورت رايگان يا با هزينه بسيار كم در اختيار كاربران قرار مي گيرد ، اختصاصي نيست.

 از آنجايي كه مهم ترين ويژگي در يك طراحي لوگو موفق و اصولي ، منحصر به فرد بودن آن مي باشد و بايد معنا و مفهوم خاصي در بطن يك لوگو طراحي شود. همچنين با توجه به توضيح بالا و اينكه ممكن است از يك طرح آماده چندين كاربر به عنوان نشان گرافيكي خود در تجارت و كسب و كارشان استفاده كنند ، بايد بدانيد كه با انتخاب اين دسته از لوگوها ، لوگوي منتخب شما مهم ترين اصل و استاندار را ندارد. پروسه طراحي لوگو به چندين مرحله تقسيم مي شود و در بين طراحي هاي گرافيك ، در گروه طراحي هاي زمانبر قرار مي گيرد. به همين دليل هيچگاه يك لوگوي جذاب و منحصر به فرد در طول چند ثانيه طراحي نمي شود (طراحي لوگو آنلاين) و بي شك از كيفيت پاييني برخودار است.

همانطور كه طي مقالات قبلي گفته شد انجمن صنفي طراحان گرافيك قيمت طراحي لوگو را هفت ميليون تومان تصويب كرده است. اين قيمت براي عموم مردم بسيار بالا مي باشد و قادر به پرداخت هزينه هاي بالا در ابتدا و شروع يك تجارت براي طراحي لوگو نمي باشند. از اين رو مجموعه مائده ديزاين با در نظر گرفتن شرايط و جلب اعتماد و رضايت مشتريان ، قيمتي به مراتب پايين تر از هفت ميليون تومان براي طراحي لوگو در نظر گرفته است. طراحي لوگو اصولي طبق تمام استاندارهاي جهاني همراه با جذب بالاي كاربران و مخاطبان با قيمتي مناسب عموم مردم از شرايط و ويژگي هاي طلايي دفتر تبليغاتي مائده ديزاين مي باشد.

بايد توجه ويژه اي به اين موضوع داشته باشيد كه تجارت بدون هويت مانند شخص بدون نام و نشان است. لوگوها شخصيت يك برند را به مخاطبان القا مي كنند و به كسب و كارها هويت و نشاني مي بخشند. لوگوها در ديد چند ثانيه اي مخاطبان نقطه شروع و پايان يك برند مي باشند و بسيار نقش حياتي در ميزان فروش و ارتباط بين مخاطبان با برندها خواهند داشت. به همين دليل طراحي لوگو برند يا تجارت خود را بسيار جدي و حياتي بدانيد.

منبع: مائده ديزاين


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۱۴:۴۹ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

نصب ساندويچ پانل

همين امر باعث گرديد كه توليدكنندگان ساندويچ پانل با اشتياق فراوان به توليد و پخش آن بپردازند ، اما در اين بين مجتمع صنعتي ماموت را ميتوان به جرات برند برتر اين محصول را در بين توليد كنندگان داخلي و حتي خارجي ناميد. شركت مجتمع صنعتي ماموت با اتكاء به توانمندي اشخاص كار بلد و آموزش ديده و دستگاهاي توليد با تكنولوژي روز اروپا توانسته محصولات خود را علاوه برسراسر ايران به سايركشورهاي همسايه از جمله عراق، ازبكستان، افغانستان، امارات متحده عربي و …. صادر نمايد.

  • توليد، حمل و تخليه، اجراي نصب ساندويچ پانل
  • توليد : مهمترين مسئله اي كه بسيار حائز اهميت ميباشد بخش توليد محصول ساندويچ پانل است ، كه در اين زمينه افراد خبره وكاربلد بعنوان مديران توليد و قسمتهاي مربوطه با دقت به توليد و بسته بندي نظارت دارند. و در نهايت با نظارت مدير كنترل كيفي توليد، بسته بندي و بارگيري جهت حمل انجام ميگردد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۰۳:۳۰ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

استفاده از هاست (ميزبان)امن و مطمئن

همانطور كه مي‌دانيد تمام ارائه دهندگان خدمات هاست سايت يكسان نيستند و بعضي از آن‌ها بسيار آسيب‌پذير هستند و براحتي هك مي شوندو تعداد بسياري از سايت‌هاي وردپرس كه از خدمات اين ميزبان ها استفاده كرده‌اند هك شده اند.
هنگامي كه مي‌خواهيد از بين ارائه دهندگان ميزبان وب يكي را براي سايتتان انتخاب كنيد بهتر است سراغ ارزانترين گزينه اي كه وجود دارد نرويد. در اين زمينه بايد ابتدا تحقيقاتي را انجام دهيد تا از امنيت هاست و خدماتي كه به شما ميدهد مطمئن شويد در آخر سراغ شركتي برويد كه اقدام‌هاي امنيتي خوبي را براي شما انجام دهد.
در اين زمينه اگر كمي بيشتر هزينه كنيد ارزش دارد و هيچ گاه پشيمان نخواهيد شد زيرا هميشه خيالتان از بابت امنيت سايت راحت خواهد بود.

هميشه به روز باشيد

هرگاه نسخه جديد وردپرس را ديديد براي به روز رساني سايت خود اقدام كنيد چرا كه در نسخه هاي جديد وردپرس هميشه ايراداتي كه در نسخه هاي قديمي تر وجود داشته برطرف شده است و اگر شما وردپرس خود را به روز رساني نكنيد بايد انتظار حملات هكرها را داشته باشيد چرا كه بسياري از هكرها با علم به اين موضوع نسخه هاي قديمي وردپرس را كه داراي مشكلات امنيتي شناخته شده هستند را مورد حمله قرار مي‌دهند.
همين موضوع درباره ي تم ها و افزونه ها نيز وجود دارد.پس هميشه منتظر آخرين نسخه ها باشيد و سايت خود را به روز نگه داريد تا كمتر مورد حمله قرار گيريد.

از كلمه admin براي نام كاربري استفاده نكنيد

تاكنون حملات زيادي بر روي وب سايت‌هايي كه نام كاربري آن‌ها admin بوده و مشاهده شده است. اگر از اين نام كاربري براي سايت خود استفاده مي‌كنيد حتماً بايد كلمه عبور قوي‌اي داشته باشيد تابتوانيد از حمله هكرها جلوگيري كنيد در غير اينصورت براحتي سايت شما هك مي شود.
بهتر از نام كاربري سايت خود را از كلمه admin به كلمات ديگري كه كمتر قابل حدس و پيش‌بيني هستند تغيير دهيد. در .نسخه هاي قبل از نسخه 3.0 وردپرس از اين نام كاربري به صورت خودكار در هنگام نصب وردپرس انجام مي‌شد اما بعد از آن انتخاب اين نام به عهده خود كاربر مي‌باشد با اين حال كاربران بسياري هنوز از اين كلمه استفاده مي‌كنند زيرا به ياد آوردن آن راحت است.
در برخي از وبسايت هاي ميزبان اسكريپ هايي وجود دارد كه هنوز نام كاربري admin در آن‌ها بصورت پيش‌فرض تنظيم شده است. در اين وبسايت ها مي توانيدبراحتي يك حساب كاربري جديد با يك نام كاربري متفاوت ايجاد كنيدو بعد از اينكه با نام كاربري جديد وارد شديد حساب كاربري admin را حذف كنيد.

رمز عبور خود را قوي كنيد

تقريباً حدود 8درصد از وبسايت هايي كه مورد حمله قرار گرفته‌اند و هك شده‌اند داراي كلمات عبور ضعيفي بوده اند.
رمزهايي از قبيل password ، abc123 ، modir و… رمزهايي ساده و قابل حدس هسند و سريعتر از آنچه فكرش را بكنيد هك مي شوند.
بهتر از رمزعبورهايي استفاده كنيد به ياد داشتن آن‌ها آسان و شكستن آن‌ها سخت باشد. اگر فكر مي‌كنيد كه به ياد آوردن رمز عبور كار سختي است و ممكن است دراين كار موفق نباشيد مي‌توانيد از برنامه‌هايي كه رمز عبورهاي شما را نگهداري مي‌كنند استفاده كنيد.
نام كاربري خود را از آدرس بايگاني نويسنده پنهان كنيد
صفحات آرشيو نويسنده يكي ديگر از راه‌هايي است كه ازآن طريق هكرها مي‌توانند نام كاربري شما را پيدا كنند. وردپرس نام كاربري شما در آدرس صفحه آرشيو نويسنده نمايش مي‌دهد به عنوان مثال اگر نام كاربري شما jack باشد آدرس صفحهآرشيو نويسنده شمابه اين صورت مي باشد. http://site.com/autor/jack
براي حل اين مساله هم مي‌توانيد از تغيير ورودي user_nicename در پايگاه داده هاكلمه عبور خود را مخفي كنيد.

غيرفعال كردن ويرايش فايل‌ها از طريق داشبورد

در وردپرس شما مي‌توانيد به گزينه نمايش رفته و ويرايشگر را انتخاب كنيد و هر يك از فايل‌هاي تم خود را در داخل داشبورد ويرايش كنيد حال اگر هكرها هم بتوانند به پنل مديريت شما دسترسي پيدا كنند آن‌ها هم مي‌توانند فايل‌هاي شما را از همين طريق ويرايش كنند و كدهاي موردنظرشان را اجرا كنند.
براي غيرفعال كردن ويرايش فايل‌ها مي‌توانيد كد زير را به فايل wp-config.php اضافه كنيد:

;(define( ‘DISALLOW_FILE_EDIT’, true )

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۱۵:۴۸ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

ساندويچ پانل نوعي مصالح ساختماني است كه به علت ظاهر ساندويچ مانند آن به اين نام شناخته مي شود . ساندويچ پانل ها داراي مزاياي بسياري مي باشند تا جايي كه اين مزايا موجب شده جايگزين مصالح گذشته شوند . ساندويچ پانل سازه اي بسيار سبك مي باشد كه از دو لايه ورق فلزي براي مثال استيل و يا گالوانيزه تشكيل شده است كه براي بهبود خواص عايق بودن آن در مابين اين دو لايه ، لايه اي عايق قرار مي گيرد . كيفيت ساندويچ پانل تا حدودي وابسته به نوع لايه عايق آن مي باشد . اين لايه عايق مي تواند از جنس پشم سنگ ، پلي اورتان ، پشم شيشه ، پلي استايرن و … باشد . اين لايه نرم و انعطاف پذير مي باشد . ساندويچ پانل به علت دارا بودن لايه عايق در برابر حرارت و برودت و صدا مقاوم مي باشد .
استفاده از ساندويچ پانل در انواع سردخانه‌ها و صنايع برودتي، دفاتر كارگاهي، درمانگاه صحرايي سرويس بهداشتي، نمازخانه و محيط آموزشي، تعميرگاه سيار، پست نگهباني، ويلاهاي يك و دو طبقه- واحدهاي امدادي در زمان‌هاي بحراني مانند زلزله ساخت انواع سوله، ديوار و سقف سالن‌هاي توليد، ساختمان‌هاي اداري و هتل‌ها، كانكس، كانتينرها كاربرد ساندويچ پانل در مخازن چند جداره، پوشش سوله انبارها، خانه‌ها و ويلاهاي، ساندويچ پانل در صنايع، پوشش سوله، باشگاه و سردخانه، واحدهاي امدادي در زمان‌هاي بحراني مانند زلزله ساخت انواع سوله، مسكوني، انبار غلات، مدارس و درمانگاه‌هاي سيار، سردخانه گوشت و لبنيات، خانه‌هاي سيار و كاروان‌ها، استخرهاي سرپوشيده و سالن‌هاي ورزشي، ديوار و سقف ساختمان‌هاي صنعتي، ديوار و سقف كاذب و ديوار تقسيم داخلي و اتاق‌هاي اداري در كارخانه‌ها مي‌باشد. همچنين ساندويچ پانل‌ها كاربردهاي گوناگوني ديگري هم در صنايع مختلف دارد ازجمله ساخت كانكس، كانتينر، كانكس‌هاي يخچال دار ثابت و متحرك، سازه و خانه پيش ساخته، كمپ‌ها اسكان موقت، سوله، سازه فلزي، سازه فضايي، انبار و بارانداز، مجتمع‌هاي ورزشي، كارخانه صنعتي و توليدي، سردخانه‌هاي صنعتي و نيمه صنعتي.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۶:۴۱ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

از آنجايي كه طراحي لوگو در انواع تجارت ها از اهميت بالايي برخوردار است و درحال حاضر طراحي لوگوي ارزان يكي از دغدغه هاي صاحبان كسب و كار شده است. در اين مقاله به بررسي تاثيرات قيمت بر طراحي لوگو مي پردازيم

لوگوهاي گران قيمت:

لزوما گران بودن هزينه طراحي لوگو نمي تواند تضمين كند. كه تمام اصول طراحي در لوگو رعايت شده است. مي توان در بين لوگوهاي مشهور كه بسيار موفق بوده اند و در گروه گران قيمت ترين لوگوها قرار مي گيرند به گوچي، شانل، لوييس ويتون و باربِري اشاره كرد.

با توجه به اين كه انجمن صنفي طراحان گرافيك قيمت طراحي لوگو را هفت ميليون تومان تصويب كرده است. شما مي توانيد با يك مبلغ مناسب، نه بسيار ارزان يا گران يا حتي رايگان، يك لوگو حرفه اي و استاندارد را براي برند تجاري خود داشته باشيد. پس به سراغ متخصصان طراحي لوگو مجموعه مائده ديزاين مراجعه فرماييد تا با قيمتي مناسب اقدام به طراحي لوگو شما كنند.

چند نمونه لوگوي گران قيمت :

 

طراحي لوگو براي برند يا شركت ها بسيار جذاب و تاثيرگذار مي باشد. طراحي لوگو در دسته كارهاي تخصصي و پيچيده قرار گرفته است. همچنين مهم ترين اصل در طراحي لوگو منحصر به فرد بودن لوگو مي باشد كه در شروع طراحي بايد از خود پرسيد هدف از طراحي لوگو چه مي باشد و زمينه فعاليت ، حيطه كاري و تخصص شركت يا كمپاني چيست؟

در طراحي لوگو در نظر داشته باشيد كه ويژگي هايي از شركت يا برند شما مثل قابل اعتماد بودن حرفه اي بودن و منحصر به فرد يا متخصص بودن به مخاطبان منتقل شود.

در تمام مراحل طراحي اينكه چه مفهومي را مي خواهيد به مخاطبان القا كنيد در نظر داشته باشيد. مخاطبان با توجه به لوگوي شما دريافت خواهند كرد كه با چه شركتي در ارتباط هستند.

در طراحي لوگو علاوه بر در نظرگرفتن زمينه فعاليت شركتي كه سوژه طراحي لوگو است ، بايد شناخت كامل از مخاطبان خود داشته باشيد.

يكي از مهم ترين عوامل يا شرايطي كه در طراحي لوگو بايد در نظر گرفته شود اين است كه لوگوي طراحي شده ممكن است در چه اموري استفاده شود و با چه مكان هايي مطابقت دارد.

·      كارت ويزيت

·      بروشور و كاتالوگ

·      ست اداري

·      وب سايت

·      شبكه هاي اجتماعي

·      تبليغات تلوزيوني

·      بيلبورد

 

همانطور كه مي دانيد اشكال مختلف ( مربع ، مستطيل ، دايره ، خط صاف ، منحني و غيره) تاثيرات مختلفي بر مخاطبان دارد و احساسات متفاوتي را به بيننده منتقل مي كند.

 

·      دايره : امنيت و تعادل

·      بيضي : مدرن و نوآوري

·      دواير هم مركز : مشاركت ، انسجام و همكاري

·      مثلث و سه ضلعي : قدرت ، استحكام و استقامت

·      مربع : توانايي ، نيرو و حرفه اي

·      خطوط افقي : هارموني و كنتراست

·      خطوط عمودي : تكنولوژي

·      خطوط مورب : انرژي و پيشرفت

·      خطوط منحني : ملايم بودن

همانند اشكال ، رنگ ها هم از نظر روانشناسي ، حس هاي مختلفي را به بيننده منتقل مي كنند و حاوي پيام هايي براي مخاطبان هستند. به راهنماي رنگ ها توجه كنيد:

·      قرمز : هيجان ، شور ، عشق ، خشم

·      نارنجي : انرژي ، پيشرفت ، تغيير ، موفقيت

·      زرد : نيرو ، شادي ، خوش بيني ، گرسنگي

·      سبز : طبيعت ، رشد ، پول ، كنتراست

·      آبي : احساس ، آرامش ، هماهنگي ، صداقت

·      بنفش : وفاداري ، ثروت ، مدرن بودن ، منطق

·      خاكستري : خنثي بودن ، به دور از زمان

·      سياه : اقتدار ، تخصص ، اعتماد ، اعتبار

·      سفيد : خلوص ، پاكي ، بي گناهي ، نشانه مرگ

·      قهوه اي : پايداري ، ارگانيك ، راحتي

·      متاليك : ثروت ، لاكچري ، پرستيژ ، كيفيت

طراحي لوگو بايد به گونه اي انجام شود كه لوگو در بازه ي زماني مشخص قديمي يا از كار افتاده نشود. استفاده از هرگونه المان هاي كاربردي در لوگو كه بر طبق مد طراحي شده باشد اشتباه مي باشد. از طراحي هاي مدگرايي و گرايشي در لوگو خودداري كنيد.

اگر قصد داريد لوگوي خود را بر اساس تايپوگرافي طراحي كنيد. بايد بدانيد كه نام برند يا شركت شما به عنوان لوگو شناخته مي شود. در نتيجه فونت دلخواه و مناسب شركت يا تجارتتان را خودتان خلق كنيد و از فونت هاي آماده استفاده نكنيد تا لوگويي جذاب و منحصر به فرد در اختيار داشته باشيد.

پس....

ابتدا هدف و مفهوم را از طراحي لوگو مشخص كنيد. سپس بر روي كاغذ اتود بزنيد. پس از تاييد طرح نهايي ، نرم افزاري قدرتمند و حرفه اي مانند فتوشاپ و كورل براي پياده سازي طرح انتخاب كنيد و نهايت خلاقيت و ابتكار خود را در طراحي لوگو به كار بگيريد تا لوگو منحصر به فرد ، جذاب و تاثيرگذار در اختيار داشته باشيد.

ساختن يك لوگو كار ساده اي به نظر مي رسد مطمئناً اين كار ساده است اما نكات ظريفي در انجام اين كار وجود دارد كه باعث مي شود طراحي و استفاده بهينه از لوگو به كاري بسيار مشكل تبديل شود. تنها به ياد داشته باشيد كه بايد ذات مشتريان و تجارت خود را در زمان طراحي لوگو در ذهن داشته باشيد واينكه مشتريان از شما چه چيزي مي خواهند. بعد از طراحي موفق لوگوي برند بايد آن را ثبت كرده و تمام تلاش خود را بكار بريد تا بتوانيد سمبولي قابل تشخيص و مثبت از خدمات يا محصولات خود ارائه كنيد.

 

اميدواريم از اين مقاله نهايت لذت و يادگيري را برده باشيد!

 

منبع:مائده ديزاين


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۲۷:۰۵ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

 

موارد كاربرد ديزل ژنراتورها دامنه وسيعي از مصارف كوچك (خانگي ، صنفي) تا مصارف عمومي و صنعتي بزرگ را در بر مي گيرد.با گسترش روزافزون استفاده از انرژي الكتريكــي ، امــروزه كمتــر زميــنه اي (از زنـدگي روزمره تا فعاليت هاي صنعتي و خدماتي) را مي توان يافت كه بشدت به انرژي الكتريكي وابسته نباشد . از آنجا كه هميشه احتمال بروز نقص در سيستم هاي تأمين برق و به تبع آن قطع برق وجود دارد ، پيآمدهاي قطع برق و بكارگيري تمهيداتي به منظور تأمين برق اضطراري قطعاً مي بايست مورد مطالعه قرار گيرند.مولدهاي برق اضطراري بجز در موارد استثنائي ديزل ژنراتورها هستند.

ادامه مطلب...


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۲:۲۶ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

اين بار قصد داريم، شما را با موثرترين عامل در موفقيت كسب و كارهاي اينترنتي يا به طوركلي كسب و كار آشنا سازيم. شناخت پرسوناي مخاطب يا به زبان ساده تر، شناخت درست مخاطب يا مشتري مي تواند كمك بزرگي براي دستيابي شما به موفقيت در كسب و كارتان باشد.
ممكن است اين سوال براي شما هم تاكنون مطرح شده باشد كه پرسوناي مخاطب به چه معناست ؟

واژه پرسونا به چه معناست ؟

پرسونا (persona) واژه‌اي يوناني و به معني ماسك يا نقاب است. Persona، ريشه لغت انگليسي personality به معني شخصيت است. واژه پرسونا در روان‌شناسي، توسط روان‌شناس سوئيسي كارل گوستاو يونگ، اين طور معنا شده است، نوعي ماسك دست‌ساز كه فرد براي ايجاد نهايت تأثيرگذاري بر ديگران و همين‌طور براي پنهان كردن ماهيت حقيقي خود، از خود ابداع مي‌كند.
در واقعيت، پرسونا يعني آن چهره ي اجتماعي كه فرد در دنياي واقع دارد و پرسوناي مخاطب به معناي آشنايي با تمام علاقمندي ها، ترجيحات و طرز تفكر مخاطب فرضي مي باشد. اين واژه را مي توان كاربرنما يعني الگويي از كاربران واقعي نيز معنا كرد.

شناخت پرسوناي مخاطب چه كمكي به شما خواهد كرد ؟

اگرسايت شما يك سايت تبليغاتي است و شما بايد با توليد محتواي مناسب به جذب مشتري بپردازيد، شناخت پرسوناي مخاطب مي تواند شما را در توليد محتوا متناسب با لحن و قالب مشتري وب سايتتان ياري كند و ديگر اين كه متوجه خواهيد شد كه چه موضوعاتي را براي توليد محتوا انتخاب كنيد.
اگر شما صاحب يك وب سايت فروشگاهي باشيد مي توانيد با شناخت پرسوناي مخاطبانتان، راجع به خدمات، محصولات، ارتباطات متقابل، ويژگي‌ها و جنبه‌هاي بصري سايتتان، بهترين تصميم گيري را انجام دهيد.
يكي از راه هاي مؤثر براي شناسايي پرسوناي مخاطب، آشنايي با تيپ هاي مختلف روان شناسي مي باشد چرا كه مي توانيد تفاوت هاي انسان ها و نحوه نگرش و ارزش هاي آن ها را بشناسيد و بر اساس آن اقدام به عمل كنيد.
اين نكته قابل توجه است كه آگاهي از تيپ‌هاي نه‌گانه پروفسور يونگ و آزمون شخصيت شناسي MBTI، تفسير دقيق‌تري از شخصيت افراد به شما مي‌دهد.

راهنماي عملي براي شناخت پرسوناي مخاطب

نكات عملي براي شناخت پرسوناي مخاطب شامل چندين گام مي باشد كه در ذيل به جزئيات آن پرداخته شده است.

گام اول: مشتري‌هاي كنوني سايت را تحليل كنيد.

مشتري‌هاي فعلي كسب و كار خود را تحليل كنيد. يعني با آن‌ها در تماس باشيد و سعي كنيد آن‌ها را بيشتر بشناسيد.

گام دوم: در مورد مشتري بيشتر تحقيق كنيد.

به جمع آوري اطلاعات درباره مشتري نظير شهر محل سكونت مشتري، شغل آن و غيره بپردازيد. حاصل اين تحقيقات مرتبط با هر مشتري را به ‌صورت جداگانه مكتوب كنيد و نگه‌داريد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۰۴:۵۹ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 60776
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب