bamana
bamana

يمني ساندويچ پانل ها: ساندويچ پانل تركيبي از دو طرف ورق فولادي كه با آلومينيوم و روي پوشش داده شده است كه مقاومت فولاد را در برابر خوردگي بسيار  بالا مي برد و قسمت روي آن با يك لايه پرايمر مخصوص و ۲۵ ميكرون رنگ پلي استر كوره اي پوشانده است و در بين آنها يك لايه عايق پلي اورتان سخت با ساختار سلول بسته مي باشد كه اين ساختار پلي اورتان را در زمره بهترين عايق هاي حرارتي و صوتي قرار مي دهد. در عصر حاضر كه تمام دنيا به سمت سرعت و كيفيت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرايند ها پيش مي رود استفاده از اين محصول بسيار رايج و پر طرفدار مي باشد.

انواع ساندويچ پانل

۱- ساندويچ پانل سقفي
اين نوع ساندويچ پانل يكي از انواع ساندويچ پانل ها جهت استفاده در سقف مي باشد در اين نوع پانل ورق رو داراي طرح ذوزنقه و ورق زير شياردار مي باشد با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و نحوه اورلپ آن امكان نفوذ آب را به داخل از بين مي برد جهت توليد، ابتدا ورق ها توسط دستگاه تمام اتوماتيك ورق صاف كن باز و صاف شده و پس از فرم دهي با دستگاه رول فرمينگ شده و با توجه به طرح از قبل تعيين شده مابين دو ورق فوم پلي اورتان بصورت يكنواخت ريخته مي شود و پس از پخت شكل نهايي ساندويچ پانل بدست مي آيد.

۲-ساندويچ پانل ديواري سوله هاي صنعتي و غيره …
ساندويچ پانل ديواري جهت استفاده در ديواره هاي سوله هاي صنعتي، كارگاهي ديوارها و پارتيشن هاي داخلي،اداري و مسكوني به ضخامت ۴ الي ۶ سانتيمتر مي باشد كه انواع دو رو ورق آلوزينك، دو رو گالوانيزه مي باشد و با ايجاد شيار روي آنها استحكام فشار را مي توان تا حد مطلوبي بالا برد. ساندويچ پانل ديواري به گونه اي طراحي شده كه در قسمت عرض از يك طرف داراي تورفتگي و طرف ديگر داراي برآمدگي نري و مادگي بوده كه باعث قفل شدگي و هم پوشاني لبه هاي يكديگر جهت اتصال به سازه پيچ مي شود.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۴۸:۵۱ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

در بسياري از پروژه ها مشاهده شده كه اغلب افراد بدون هيچ گونه آگاهي و تخصص از نحوه ي محاسبه و اجراي نصب ساندويچ پانل سقفي و ديواري ، اقدام به سفارش توليد و اجراي نصب مي نمايند كه ممكن است علاوه بر زيان هاي مالي ،در نحوه اجراء نيز با مشكلات عديده اي مانند شكل ظاهري و آب بند بودن و حتي كنده شدن در طوفان هاي شديد مواجه گردد.

به همين علت براي اينكه يك سازه مناسب و ايده آل با پوشش ساندويچ پانل سقفي و ديواري داشته باشيم بايستي موارد ذيل را بدقت رعايت و با افراد متخصص در اين زمينه هماهنگي هاي لازم صورت پذيرد.

برخي از موارد مهم عبارت است از :

۱)كيفيت محصول

يك محصول با كيفيت ميتواند با ويژگي هايي مانند :ثبات رنگ ورق ساندويچ پانل /عايق مناسب/استفاده از ماشين آلات توليد روز اروپا / بسته بندي / تنوع رنگ / مقاومت در برابر خوردگي ها /مقاومت در برابر رشد گياهان و قارچ ها ميتواند زمينه اجراي پوشش يك سازه با كيفيت توسط افراد متخصص در زمينه نصب را تضمين نمايد.

۲)درك دقيق از شرايط جغرافيايي و اقليمي منطقه ي اجراي پروژه

شرايط جغرافيايي هر مكان بايد بطور دقيق از لحاظ سرعت وزش باد ، بارش برف و باران بررسي شود.در هر پروژه مهندس سازه مسئول تعريف و مشخص كردن بارهاي باد و فواصل تكيه گاهي پوشش ساندويچ پانل مي باشد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۲:۱۳ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

حقايق جالب در مورد وردپرس: همانطور كه مي دانيد وردپرس يكي از بهترين سيستم هاي مديريت محتوايي است كه تا كنون تونسته بيش از سي در صد وب سايت هاي طراحي شده را به خود اختصاص دهد. اين سيستم مديريت محتوا در طراحي سايت توانسته رشد بسيار قابل توجهي داشته باشد و همچنين اين موضوع باعث شده بدليل عملكرد مناسب در طراحي وب سايت ها، سئو نيز در آن نيز بسيار ساده تر و موثر تر انجام گيرد.

حقايق جالب در مورد وردپرس

پيشنهاد مي كنيم بعنوان يك وبمستر كه در حال سر و كله زدن با اين سيستم مديريت محتوا هستيد، در رابطه با اين سيستم حقايق بسيار جالبي را بدانيد. بطور كلي قصد داريم تا يك آمار بسيار دقيق تر در رابطه با اين سيستم مديريت محتوا بهمراه قالب و افزونه هاي آن در اختيارتان قرار دهيم. با آويناوب همراه باشيد.

قدمت وردپرس

قدمت وردپرس از توييتر و فيسبوك بيشتر است. اولين نسخه وردپرس در ۶ خرداد سال ۱۳۸۲ منتشر شد و همين موضوع نشان دهنده قدمت وردپرس نسبت به دو شبكه اجتماعي توييتر و فيسبوك مي باشد.

نام گذاري وردپرس

نام وردپرس توسط كريستين سيلك تريمولتس انتخاب شد. او يك وبلاگ نويس و همكار مت مولن در پروژه وردپرس بوده است.

درصد استفاده از وردپرس

وردپرس نزديك به ۲۷ درصد از وب سايت ها را تشكيل داده است. مطابق w3techs در وب و تكنولوژي در اين زمينه ۲۷ درصد از كل طراحي سايت ها را وردپرس تشكيل داده است.

سهم وردپرس در ماركت ها

سهم وردپرس در ماركت هاي سيستم هاي مديريت محتوا ۷۶ درصد است. طبق آمار هاي بدست آمده از سيستم هاي مديريت محتوا، وردپرس بيشترين استفاده را در بين اين سيستم ها دارد.

سيستم وردپرس

وردپرس يك سيستم مديريت محتواي متن باز است. وردپرس تحت لايسنس GNU و GPL منتشر شده است كه به كاربران اجازه دانلود و استفاده از سيستم ها را بطور رايگان داده است. همچنين بدليل متن باز بودن اين سيستم، مي توان آن را به هر گونه اي كه نياز است تغيير داد.

شركت وردپرس

وردپرس متعلق به يك شركت خاص نيست. وردپرس براي امور تجاري توسط تيم توسعه دهنده روي كار آمده است. سيستم مديريت محتواي وردپرس از امكان رايگان بودن و متن باز بودن پشتيباني مي كند.

مديريت اجرايي وردپرس

وردپرس يك سيستم مديريت محتواي متن باز است كه براي هيچ شركت خاصي نيست. پس مسلما مديريت اجرايي منحصر به فردي ندارد. اين پروژه توسط توسعه دهندگان جهان ايجاد شده است.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۰۸:۱۲ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

در اين مقاله راهنماي استفاده از موتور برق و راه اندازي و نگهداري آن را براي شما شرح خواهيم داد. استفاده از اين دستگاه داراي يكسري اصول مي باشد كه با رعايت آن ها طول عمر موتور برق افزايش خواهد يافت.

راه اندازي موتور برق

الف-مقدار روغن موتور را چك كنيد طبق نمودار

راهنماي استفاده از موتور برق

اگر موتور برق صفر است پس از ۳۰ دقيقه استفاده روغن دستگاه را عوض كنيد.از روغن مرغوب استفاده كنيد.هميشه بايد از چسبنگي روغن اطمينان حاصل كنيد.در هنگام استفاده هميشه به چراغ كمبود روغن دقت كنيد.
ب-دفترچه راهنما را كاملا با دقت بخوانيد. برگه گارانتي را چك‌ كنيد و از جزئيات آن با خبر باشيد.
پ-در باك را محكم ببنديد و از عدم نشتي اطمينان حاصل كنيد.
ت-مكاني كه دستگاه قرار است در انجا روشن شود بايد باز باشد.
ث-هيچ يك از سوكت ها نبايد وصل باشد در لحظه استارت
ج-شير بنزين را باز كنيد.
چ-ساسات را بكشيد.
خ-دكمه ON را فعال كنيد.
در هنگام‌خاموش كردن دستگاه تمام سوكت ها را جدا كنيد، اجازه دهيد ۱دقيقه دستگاه خلاص كار كند، دكمه ONرا غير فعال كنيد و به حالت OFF بگذاريد سپس شير بنزين را ببنديد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۸:۲۸ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

منابع مناسب براي توليد محتوا: مي دانيم كه امروزه تمامي كسب و كار ها به دنبال بازاريابي اينترنتي خود از طريق طراحي سايت هستند اما اين را هم بارها متذكر شده ايم كه صرفا داشتن يك وب سايت نمي تواند به موفقيت كسب و كار ها به تنهايي كمك نمايد و در اينجا يك مسئله مهم پيش مي آيد و آن ديده شدن آن وب سايت براي معرفي محصولات و خدمات خود به چشم كاربران مي باشد كه تنها با قرار گيري در ليست صفحات اول نتايج جستجو امكان پذير مي باشد. همان طور كه مي دانيم رسيدن به اين مهم با انجام سئو و بهينه سازي سايت امكان پذير است و اين را هم مي دانيم كه مهمترين موضوع در سئو سايت وليد محتواي مناسب مي باشد. اما گاهي پيش مل ۀيد كه كارشناسان توليد محتواي آن وب سايت ديگر نمي دانند چه مقاله اي در باره ي كس و كار مربوطه بنويسند. در اين قسمت ما شما را در به دست آوردن منابع خوب براي توليد حتواي مناسب راهنمايي خواهيم كرد. با ما همراه باشيد.

به دست آوردن منابع مناسب براي توليد محتوا

۱)  استفاده از پرسنل شركت

بهترين راه استفاده از پرسنل شركت خودتان است. آن ها را مورد آزمايش قرار دهيد و ببينيد كدام يكي از آن ها در اين زمينه اطلاعات بيشتر و استعداد لازم را دارد. ممكن است يكي از كارمندان بخش ديگر باشد و علاوه بر استعدا علاقه لازم براي توليد محتواي شما را داشته بشد. پس از آن ها كمك بگيريد و سپس مقالات توليدي ان ها را در اختيار كارشناسان سئو و بهينه سازي خود قرار دهيد.

 ۲)  سفارش محتوا

مي دانيم كه صاحبان كسب و كار زمان لازم براي توليد محتوا و بهينه سازي آن را ندارند و پيدا كردن افراد با تجربه اي در اين زمينه كه هم بتواند محتواي مناسب در اين زمينه توليد نمايد و هم به اصول سئو و بهينه سازي سايت واقف باشد بسيار سخت است. يك پيشنهاد مناسب اين است كه به سايت هايي مراجعه نماييد كه مي توانيد از طريق آن سفارش مقاله انجام دهيد. شما مي توانيد موضوع فعاليت و كسب و ار خود را به /انن اعلام كنيد تا مقاله درخواستيي خود را دريافت نماييد. اما يك نكته پيش مي آيد و آن اين است كه معمولا آن ها در زمينه سئو سايت آشنايي ندارند. بنابراين ابتدا توسط يك كارشناس سئو آن را بهينه و سپس در سايت خود منتشر نماييد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۳۵:۲۷ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

رنگ يك شي در اثر نورپردازي و رنگ هاي زمينه و اطراف نمايان مي شوند. اين عوامل از اهميت بسياري برخوردار هستند پس طراح داخلي  بايد با دقت تعامل رنگ عناصر در فضاي داخلي و نيز نحوه نمايش رنگ ها توسط نور تابيده شده بر آنها را بررسي كند. نور يك فام خاص به غير از سفيد، كمتر براي روشنايي عمومي استفاده مي شود.

ما نور سفيد را در همه ي منابع امتحان كرده ايم و به اين نتيجه رسيده ايم كه نور سفيد به لحاظ طيفي متعادل نيست. لامپ هاي التهابي نور گرم را پخش مي كنند. درصورتي كه لامپ هاي فلوئورسنت نور سرد از خود منتشر مي كنند. نور روز هم مي تواند براساس زمان روز و جهت تابش آن گرم يا سرد باشد. رنگي كه از سطح بزرگي بازتاب ميشود باعث تغييراتي درنور فضاي داخلي مي گردد.

نور گرم باعث تقويت شدن رنگ هاي گرم شده و فام هاي سرد را خنثي مي كند  اين در حالي است كه نور سرد سبب برجسته شدن رنگ هاي سرد شده و فام هاي گرم را ضعيف مي كند. اگر نوري با فام رنگي خاصي همراه شود، آن نور بر شدت رنگ هاي مشابه خود افزوده و باعث خنثي شدن رنگ هاي فام مكمل مي شود. ارزش يك رنگ با ميزان نور محيط تغيير مي كند.

هر چه ميزان روشنايي كم تر ميشود ارزش رنگ  تيره تر شده و باعث خنثي شدن آن فام مي شود، در حالي كه افزايش سطح نورپردازي باعث روشن شدن ارزش رنگ و بالا بردن شدت آن ميشود. همچنين سطوح بالاي روشنايي باعث كم شدن درجه اشباع و تحليل رفتن آن مي شود.  استفاده از نوسان نور طبيعي در يك فضاي داخلي مي تواند سبب تغيير رنگ ها با روشي دقيق شوند. رنگ ها بر اساس زاويه ديد ناظر متفاوت  نظر مي رسند. از اين رو، بهتر است رنگ ها را در زير نور روز و شب هنگام در محيطي كه استفاده مي شوند آزمايش كرد.

شرايط بر نمايش رنگ ها در فضاي داخلي اثر مي گذارد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۵:۵۶ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

لوگو نماد ، چهره و منظر برندها در دنياي تجارت مي باشند. اگر طراحي لوگو به درستي و بر طبق اصول صورت گيرد ، مخاطبان اين موضوع را دريافت خواهند كرد كه با يك برند يا كمپاني فوق حرفه اي رو به رو هستند. طراحي لوگو يك نمايه بصري موثر از يك برند بر طبق ايده پردازي و خلاقيت مي باشد. طراحي لوگو در بين طراحي هاي گرافيكي ديگر نياز بيشتري به خلاقيت ، تلاش و دقت دارد. بدين سبب در بين عموم مسئله اي كه رايج است در زمينه طراحي لوگو اين است كه مي خواهيد طراحي لوگو كنيد. بسيار مسئله ي ساده اي به نظر مي رسد ، درست است؟ ابتدا يك دايره كشيده سپس نام برند را درون دايره درج كنيد و تمام. بايد بدانيد كه اگر مي خواهيد با اين ديد به طراحي لوگو نگاه كنيد ، موفق نخواهيد بود. طراحي لوگو نياز به تخصص و تلاش بسياري دارد همچنين بايد بر طبق اصول و استاندارهاي جهاني طي شود.

اتود زدن با دست

اتود زدن با دست

در مراحل طراحي لوگو بعد از تحقيق و جمع آوري اطلاعات در زمينه فعاليت برند و ايده پردازي بر روي طرح مورد نظر ، به مرحله اتود زدن يا طرح دستي مي رسيم. براي اينكه بر روي كاغذ به درستي طراحي كنيم بايد نكاتي را در نظر داشته باشيم و در طراحي پياده سازي كنيم.
از ايهام هاي بصري استفاده كنيد. استفاده از ايهام در طراحي لوگو باعث سرعت بخشيدن به ثبت شدن در ذهن مخاطبان و تاثيرگذاري بيشتري مي شود.
رنگ ها از اهميت بالايي برخورداراند. استفاده از رنگ هاي متناسب با زمينه فعاليت برندها در طراحي لوگو يكي از حياتي ترين عناصر در طراحي مي باشد. بايد بدانيد كه از چه نوع رنگ ها با كدام دسته از هارموني در لوگو استفاده كنيد.
از طرح هاي كليشه اي دوري كنيد. هرچند سال يك بار يك سبك از طراحي در زمينه طراحي لوگو مد مي شود. هر چند براي يك طراح ماهر و متخصص مطالعه اين روندها بسيار ضروري مي باشد. اما بايد بدانيد كه با استفاده اين نوع طرح ها شما براي لوگوي خود تاريخ انقضا مشخص كرده ايد.
منحصر به فرد طراحي كنيد. ممكن است لوگوي شما در سطح جهاني مطرح شود. در نتيجه از طرح هاي موجود ، به هيچ عنوان كپي برداري نكنيد. با به كارگيري تخصص و خلاقيت لوگوي يونيك و منحصر به فرد برند يا شركت خود را طراحي كنيد.
تا حد امكان ساده طراحي كنيد. مهم ترين و موثرترين عنصر در طراحي لوگو ساده گرايي مي باشد. در واقع بايد بدانيد كه عموم طراحان توانايي كشيدن حروف زيبا ، جذاب و تاثيرگذار با دست را ندارند. لوگوهاي ساده اما قدرتمند نفوذ زيادي در دنياي كسب وكار و رقابت دارند. به عنوان مثال به لوگوي برند اپل يا نايك دقت كنيد.

اتود زدن با دست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۶:۵۱ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

ساندويچ پانل پشم سنگ: ساندويچ پانل چيست؟ ساندويچ پانل تركيبي از دو طرف ورق فولادي كه با آلومينيوم و روي پوشش داده شده است كه مقاومت فولاد را در برابر خوردگي بسيار بالا مي برد و قسمت روي آن با يك لايه پرايمر مخصوص و ۲۵ ميكرون رنگ پلي استر كوره اي پوشانده است و در بين آنها يك لايه عايق پلي اورتان سخت با ساختار سلول بسته مي باشد كه اين ساختار پلي اورتان را در زمره بهترين عايق هاي حرارتي و صوتي قرار مي دهد. در عصر حاضر كه تمام دنيا به سمت سرعت و كيفيت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرايند ها پيش مي رود استفاده از اين محصول بسيار رايج و پر طرفدار مي باشد.

ساندويچ پانل پشم سنگ

ساندويچ پانل پشم سنگ ساندويچ پانلي است كه در آن از پشم سنگ به عنوان عايق استفاده ميشود. اين ساندويچ پانل ميتواند هم به عنوان ساندويچ پانل ديواري و هم ساندويچ پانل سقفي استفاده شود. اين ساندويچ پانل بسيار سبك و بهينه است و ميتواند جايگزين ديوار ها و تيغه هاي اجري شود.

درباره پشم سنگ:

پشم سنگ ساختاري بسيار سبك است كه از سنگ بازالت(سنگ هاي اذرين كه نتيجه فعاليت آتشفشاني است) تشكيل شده است. اين عايق حرارتي و صوتي تحمل دماي ۷۵۰+ درجه و ۳۰- درجه سانتيگراد را دارد  و نقطه ذوب آن ۱۳۰۰ دجه سانتيگراد است.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۷:۰۹ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

بازاريابي شخصي سازي  شده شيوه اي جديد در بازاريابي مدرن است. روشي كه باعث خواهد شد شما به عنوان صاحب امتياز يك تجارت و يا فردي كه مسئول بازاريابي و فروش است به مخاطبان خود نزديك تر شويد و در نتيجه تاثير بهتري بر روي آنان بگذاريد. من در اين مقاله قصد داريم شما را با اصول اوليه اين روش جديد و نيز نتايج آن آشنا كنم.

بازاريابي شخصي شده چيست؟

بازاريابي يعني انتقال اطلاعات درست در زمان درست به فرد درست. اما هميشه يافتن يك مخاطب درست كار آساني نيست و اينجا است كه پاي بازاريابي شخصي سازي شده به ميان مي آيد. وقتي كسي به شما مي گويد كه لبخندتان بسيار زيباست شما حتما در آن لحظه احساس خاص بودن مي كنيد درست است؟ اين دقيقا كاري است كه بازاريابي شخصي شده انجام مي دهد. بازاريابي شخصي شده عناصري مانند: اطلاعات كاربري،متد هاي رفتار شناسي و جامعه شناسي بهره مي گيرد تا اطلاعات درست را در زمان مناسب به كاربران درست برساند. بازاريابي شخصي سازي شده باعث ايجاد حس خاص بودن در مشتريان شده مي شود.

فوايد استفاده از متد بازاريابي شخصي سازي شده

1-  افزايش نرخ فروش

2 – بدست آوردن اطلاعات بهتر و بيشتر راجع به مشتريان  يك كالا و يا خدمت خاص

3- تضمين بازگشت دوباره مشتري

4- هدفمند تبليغات و نيز كاهش هزينه هاي تبليغاتي

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۲:۲۳ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

نگهداري و استفاده از موتور برق ها ، داراي يكسري اصول مي باشد كه رعايت آن ها، موجب افزايش طول عمر دستگاه مي شود در اينجا به برخي از اين نكات اشاره مي كنيم تمامي موارد اشاره شده در زير بايد براي موتوربرق بنزيني نيز رعايت گردد.

الف-مقدار روغن موتوربرق را چك كنيد ، درصورتي كه صفر است پس از ۳۰ دقيقه استفاده روغن دستگاه را تعويض كنيد.از روغن مرغوب استفاده كنيد.هميشه بايد از چسبنگي روغن اطمينان حاصل  كرده و در هنگام استفاده هميشه به چراغ كمبود روغن دقت كنيد.

ب-دفترچه راهنما را كاملا با دقت بخوانيد. برگه گارانتي را چك‌ كنيد و از نحوه كار با دستگاه به خوبي آگاه شويد.

پ-در باك را محكم ببنديد و از عدم نشتي اطمينان حاصل كنيد

ت-مكاني كه دستگاه قرار است در انجا روشن شود بايد باز باشد

ث- در زمان استارت زدن دستگاه نبايد هيچ كدام از سوكت ها وصل باشند

 ج-شير بنزين را باز كنيد

چ- ساسات را بكشيد

خ-دكمه ON را فعال كنيد

در هنگام‌ خاموش كردن دستگاه تمام سوكت ها را جدا كنيد، اجازه دهيد ۱دقيقه دستگاه خلاص كار كند، دكمه ONرا غير فعال كنيد و به حالت OFF بگذاريد سپس شير بنزين را ببنديد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: موتوربرق،
موضوع:
[ ۱ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۳۷:۴۲ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 147
دیروز : 30
افراد آنلاین : 1
همه : 34633
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب