bamana
bamana

عنوان مناسب طوري است كه باعث ايجاد يك پاسخ احساسي مي شود و مي تواند مشتري را به خواندن ادامه تبليغ ترقيب كند. مثلا اگر محصولي كه شما تبليغ مي كنيد كرم چين و چروك است انتخاب عنوان ” از بين بردن چين و چروك ” مي تواند يك تيتر مناسب براي اين محصول باشد و باعث دعوت مشتريان براي تماس با شما باشد. اما انتخاب بهتري نيز در اين زمينه وجود دارد مثلا “ از بين بردن چين و چروك بدون بوتاكس ” اين عنوان مي تواند نگراني مشتريان را در مورد بوتاكس برطرف كند. عنوان بعدي كه دراين زمينه مي تواند موثرتر واقع شود عنوان “ از بين بردن چين و چروك بدون بوتاكس در خواب باشد ” مي تواند به مشتري بفهماند كه راهي بسيارساده در پيش رو است و همانطور كه ميدانيد عموم مردم راه هاي ساده را بيشتر ترجيح مي دهند. عنوان مناسب مي تواند در تبليغات تلويزيوني ،شبكه هاي اجتماعي و يا تبليغات بيلبوردي مورد استفاده قرار بگيرند.

همكاري با شركت هاي ديگر:

همكاري با شركت هاي ديگر مي تواند يكي از راه هاي موثر و ايده آل براي گسترش مخاطبان شما باشد. شما مي توانيد شركت هايي پيدا كنيد كه بتوانند محصولات شما را ارتقا دهند و در مقابل شما نيز ارتقا دهنده محصولات آن ها باشيد. يكي ديگر از مزايايي كه اين روش دارد اين است كه شما مي توانيد با شركت هايي كه شراكت مي كنيد بودجه هايتان را به اشتراك بگذاريد. مثلا اگر شما توليد كننده تخت خواب كودك هستيد مي توانيد با شركتي كه ارائه دهنده لوازم كودك است در ارتباط باشيد و با همكاري يكديگر تبليغات موثرتري در اين زمينه ارائه دهيد.

حس شوخ طبعي:

همانطور كه مي دانيد ايرانيان ذاتا افرادي شوخ طبع هستند و نكات طنز برايشان بسيار جذاب مي باشد. محتوايي كه داراي طنز باشد و هيجان انگيز باشد مي تواند يك راه بسيار موثر و تاثيرگذار براي جذب مخاطب و معروف كردن نام تجاري شما باشد. شما مي توانيد با يك محتواي طنز و يا تصاوير شاد و خنده دار باعث جلب توجه عموم به خودتان شويد.

بازاريابي اينترنتي:

با وجود فناوري هاي مدرني كه وجود دارد بازاريابي اينترنتي براي شركت هايي كه نيازمند يك راه مقرون به صرفه براي دستيابي به بازارهاي گسترده تر تبليغاتي هستند ضروري است. وب سايت هايي كه در اين زمينه آمار و گزارش هايي را ارائه مي دهند اعلام كرده اند كه 70 درصد افرادي كه مصرف كنندگان خدمات و محصولات آنلاين هستند قبل از خريد تحقيق مي كنند. پس بهتر است كه شما براي كسب و كارتان به فعاليت در شبكه هاي اجتماعي و يا طراحي سايت بپردازيد كه كيفيت و جزييات خدمات و محصولات شما را شرح دهند و در صورت نياز شما امكان خريد اينترنتي رافراهم كنند. شركت آويناوب در زمينه طراحي سايت و سئو مي تواند خدمات خوبي را به شما ارائه دهد و با بازاريابي هاي اينترنتي و فعاليت در شبكه هاي اجتماعي باعث رشد كسب و كار شما شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۰:۱۱ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

همانطور كه ميدانيد نقاشي و كاغذ ديواري منزل مي تواند نقش بسزايي در ظاهر منزل و زيبايي آن داشه باشد و يكي از اركان دكوراسيون داخلي منزل مي باشد. نقاشي و كاغذ ديواري منزل اگر اصولي باشد مي تواند باعث آرامش و حفظ نشاط اعضاي خانواده نيز شود بنابراين در انتخاب رنگ و كاغذ مناسب بايد دقت زيادي داشته باشيد... در اين مقاله مي خواهيم اطلاعات خوبي در زمينه انواع رنگ ها و اين كه چه رنگيمناسب منزل شما باشد در اختيار شما قرار دهيم با ما همراه باشيد

رنگ ها در سه نوع روغني ، پلاستيك وآكروليك تقسيم بندي مي شود رنگ پلاستيك بخاطر قابل شستشو نبودن تقريبا جايگاه خودش را از دست داده و جاي خود را رنگ آكروليك داده است از حسن هاي رنگ آكروليك بخاطر حلال بودن آن با آب مي باشد خيلي زود خشك مي شود و بو ندارد و نسبت به رنگ پلاستيك قابليت شستشو و تميز كردن بيشتري را دارد و معمولا اين رنگ را در جاهايي كه زمان خيلي اهميت دارد استفاده ميشود ولي روغن زمان بيشتري مي برد تا خشك شود و همين اينكه حلال آن مواد نفتي مي باشد كه بوي آن تا مدتها در منزل ماندگار است اما رنگ روغن بخاطر قدرت چسبندگي كه دارد قابليت شستشويي بالايي را دارد، در منازل بخاطر سيستم گرمايشي و همچنين آلودگي هاي بيروني و همچنين برخورد وسايل آلوده ديوارها خيلي زود كثيف مي شود و چون امكان رنگ كردن در فواصل كوتاه نيست بخاطر همين رنگ روغن پيشنهاد بهتري نبست به رنگ هاي ديگر مي باشد رنگ روغن در دو نوع مات و براق است كه رنگ كارها با مخلوط كردن هر دوي آنها رنگ نيمه مات را روي ديوارها مي زنند.

نقاشي و كاغذ ديواري

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۰۰:۰۲ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

بسياري از مديران تجارت ها و كسب و كارهاي تازه تاسيس براي مديريت هزينه ها و مطلع نبودن از اهميت بالاي يك لوگوي حرفه اي ، به سمت طراحي لوگوهاي ارزان قيمت مي روند. بايد توجه ويژه اي به اين موضوع داشته باشيم كه هيچ طراحي با هزينه كم يا ارزان ، يك لوگوي جذاب و منحصر به فرد كه در بين تمام لوگوهاي موجود در سراسر دنيا تكرار نشدني باشد را طراحي نمي كند. استفاده از لوگوهايي كه براساس اصول طراحي نشده اند و تداعي كننده لوگوي ديگري در ذهن مخاطب هستند، تجارت را با شكست رو به رو مي كند و ممكن است زيان هاي جبران ناپذيري به كمپاني ، شركت يا سازمان وارد كند. در نتيجه از ابتداي تاسيس تجارتتان يك لوگو متناسب با نوع فعاليت خود به تيم ماهر طراحي لوگو سفارش دهيد و سال ها از لوگوي خود استفاده كنيد. هميشه گران قيمت بودن يك لوگو حس اينكه طراحي لوگو براساس تمام اصول و استانداردهاي جهاني انجام شده باشد را به مخاطب و متقاضيان منتقل مي كند....

ادامه مطلب ...


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۸ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۵۶:۴۹ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

در اين مقاله يك موتور برق كوچك كه جهت استفاده در مسافرت ها مناسب مي باشد را به شما معرفي مي كنيم . با موتور برق HADS1500 ديگر نگران نداشتن برق در مسافرت هاي خود و خانه خود نباشيد. اين موتور برق از ۱كيلووات تا ۱.۳ كيلووات توان خروجي دارد و داراي سيستم تثبيت برق اتوماتيك است و‌ موتور پر قدرت ۴ زمانه كه ديگر جاي هيچ نگراني بابت آلودگي وجود نخواهد داشت و همينطور داراي صفحه ديجيتال رنگي نسل جديد و مصرف خيلي خيلي كم سوخت است.

دسته بندي موتور برق از نظر سيستم روشن و خاموش شدن

موتور برق يا موتور برق بنزيني داراي دسته بندي مختلفي مي باشند كه مشتريان با توجه به كاربرد آن مي توانند مناسب ترين را از بين آن ها انتخاب كنند.

موتوربرق ها را از نظر  سيستم روشن و خاموش شدن به چند دسته تقسيم مي شود كه شامل :

1-موتور برق استارتي:

 اين دسته از موتور برق ها داراي موتور استارت الكتريكي و باطري مي باشند. موتور برق استارتي توسط دكمه استارت يا سوييچ تعبيه شده برروي خود به راحتي روشن و خاموش مي شوند و نيازي به هندل زدن و دور گرفتن موتور جهت روشن شدن ندارند.

2-موتوربرق هندلي:

يكي از ضعف هاي  موتور برق هاي دستي اين است كه در زمان بي برقي بايد يك اپراتور موتور برق را روشن كند و آن را وارد مدار برق كند. اما در صورت اتوماتيك بودن توسط يك تابلو برق كه به آن تابلوي امرجنسي مي گويند كه توسط يك برد كنترلر بي برقي را حس كرده و فرمان استارت موتور برق را صادر و در نهايت موتور برق به صورت خودكار روشن شده و توسط كنتاكتور مربوطه وارد شبكه برق مي گردد.

3- موتور برق اتوماتيك:

موتور برق اتوماتيك داراي سيستم سوييچ اتوماتيك برق شهر و ژنراتور(ATS)  بوده ، يعني با قطع برق موتور برق به صورت اتوماتيك روشن شده و برگشت برق شهر فرمان خاموش شدن موتور برق ارسال مي گردد.

سيستم راه اندازي موتور برق يا همان ديزل ژنراتور براي برق اضطراري هم مي تواند به صورت دستي و هم به صورت اتوماتيك باشد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۶:۰۵ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

بروشور (Brochure) وسيله اي است براي بيان توضيحات كامل يك محصول و نحوه استفاده از آن. به همين دليل است كه به آن، كالانما هم گفته مي شود. زيرا يك كالاي خاص را به صورت كامل تشريح مي كند و يك كاربر پس از خواندن بروشور محصول، مي تواند از آن محصول استفاده كند. توليد كننده يك محصول، بايد براي محصولش شيوه استفاده از آن محصول را چاپ كند. بروشور يكي از رايج ترين راه هاي تبليغات و بازاريابي است كه مجموعه اي از اطلاعات درباره محصولات، مزايا و خدمات شركت يا سازمان را در بر دارد يا به عبارت ديگر بروشورها ابزاري براي اطلاع رساني يا همگان سازي خدمات شركت يا سازمان با متقاضيان هستند.

بروشورها سه وظيفه اصلي را بر عهده دارند :

۱- معرفي محصولات و خدمات

۲- ايجاد سوال در پيرامون خدمات شركت يا سازمان

۳- پاسخگويي به سوالات متقاضيان

ارائه لوگو:

لوگو در طراحي بروشور يكي از موثرترين عناصر در شناخت هويت برند شماست. لوگو به عنوان سمبل و نشانه گرافيكي در تجارت شما نقش بسزايي را ايفا مي كند. استفاده از طراحي لوگوها در آيتم هاي مختلف تبليغاتي از جمله بروشور ميتواند به عنوان يك ابزار مهم تبليغاتي و به يادماندني عمل كند.

هارموني رنگ ها:

رنگ ها يكي از جذاب ترين و پر معني ترين عناصر در طراحي بروشورها هستند. ما مي توانيم با استفاده از هارموني رنگ ها ويژگي هاي مهم بروشور را برجسته تر كنيم و بروشور تاثيرگذارتري را در اختيار داشته باشيم. ميانگين زماني را كه ما در اختيار داريم تا مخاطب را جذب كرده، بروشور را برداشته و شروع به مطالعه كند ۲۰ ثانيه است و هر مخاطب تقريبا ۷ ثانيه را صرف نگاه كردن به بروشور مي كند. اين هارموني رنگ ها هستند كه مخاطب را مجذوب و ترغيب مي كند تا زمان بيشتري را صرف ديدن بروشور شما كند. هارموني و كنتراست رنگ ها در طراحي بروشور كنار يكديگر تاثيرگذاري و جذب بيشتري را در بر دارد.

عكس ها:

عكس هاي محصولات يا عكس هاي مرتبط با بروشور از عناصر مهم در طراحي بروشورها هستند. بروشور خود را با متن ها يا مطالب يكنواخت يا پيوسته، خسته كننده نكنيد بلكه با استفاده از عكس ها توجه مخاطب خود را جلب كرده و حس كنجكاوي را در مخاطبانتان نسبت به محصولات يا خدمات خود برانگيخته كنيد.

اولويت بندي:

بيشتر مخاطبان در بروشورها ابتدا به تصاوير و عكس ها سپس به مطالب و بعد به جزئيات دقت مي­ كنند به همين سبب اطلاعات محصولات و فروش و مطالب مهم تر را براي بهتر ديده شدن در قالب تصوير يا مطلب بيان كنيد.

كنتراست:

كنتراست يا تباين در طراحي بروشور تاكيد را ايجاد مي­ كند. براي مثال اگر مي خواهيد تيتري را مورد توجه قرار دهيد آن را بزرگ يا پررنگ كنيد يا بر روي پس زمينه با رنگ متضاد يا معكوس قرار دهيد. همين امر باعث مي شود تيتر مورد نظر در بروشور مورد توجه بسياري از مخاطبان قرار بگيرد.

فرمول “كمترين بيشترين است”

فرمول كمترين بيشترين است يكي از مهم ترين قوانين در طراحي بروشورمي باشد. هر چه مطالب در بروشور كمتر باشد جذب بروشور بالاترو انگيزه خواننده بيشتر است. همچنين سعي كنيد حداكثر از سه فونت در متن بروشور استفاده كنيد و فونت هاي خوانا را در متن به كار ببريد.

ويرايش:

در متن بروشور پاراگراف ها هر چقدر كوتاه و مختصر باشند بروشور جذاب تري را در اختيار داريم همچنين قبل از اينكه بروشور را براي چاپ بفرستيد از يك ويراستار بروشور كمك بگيريد تا هيچگونه اشتباهي در متن يا طرح و چيدمان آن وجود نداشته باشد.

انواع بروشور:

بروشورهاي آكاردئوني:

دولت: بروشورهايي با يك خط “ تا ” هستند كه به دليل قابليت خواندن و حمل راحت و آسان نقش حياتي تري در تبليغات تجارت ها دارند.

سه لت: بروشوهايي با دو خط “ تا ” هستند و گزينه ي فوق العاده اي به دليل داشتن فضاي زياد براي ارائه اطلاعات محصولات دربين بروشورها هستند.

Gate-fold: يكي از ابزارهاي جذاب و تاثيرگذاردر تبليغات شركت ها اين نوع بروشورها هستند گرچه هزينه اين بروشورها نسبت به بقيه بروشورها بالاتر است اما درنوع خودش منحصر به فرد و جذاب است.

Z-fold: بروشورهاي z-fold چون مانند بروشورهاي سه لت داراي دو خط “ تا ” هستند، جز بروشورهاي سه لت محسوب مي شوند اين نوع بروشورها داراي ۶ پنل هستند و به دليل اينكه با بروشورهاي سه لت از نظر قيمت برابري مي كنند استفاده از آن ها رايج تر است.

بروشورهاي الكترونيكي:

اين نوع بروشورها در مقايسه با بروشورهاي كاغذي مزايايي مانند: توزيع بيشتر، مخاطبين و هزينه كمتري را دارا هستند.

چاپ بروشور:

بروشورها به دليل اينكه در بين بي شماري از متقاضيان توزيع مي گردد اغلب در تيراژ بالا چاپ مي شوند و نسبت به كاتالوگ ها قيمت ارزان تري دارند. براي اينكه مطالعه ي بروشور راحت تر و براي مصرف كنندگان قيمت پايين تري داشته باشد با گرم پايين چاپ مي­ شوند. متداول ترين سايز براي چاپ بروشورها A4 وA5  است. در آخرهم بايد به اين موضوع توجه ويژه اي داشته باشيم كه يك چاپ خوب وابسته به يك طراحي خوب است.

حال كه با اصول طراحي بروشور آشنا شده ايد ما به شما مقاله اصول طراحي كاتالوگ را پيشنهاد مي دهيم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۹:۳۷ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

از فروشگاه هايي كه در سطح شهر فعاليت دارند مغازه هاي پوشاك بسيار به چشم مي خورند. دكوراسيون داخلي مغازه هاي پوشاك تا حدودي باهم اشتراك دارند ولي به ۳ دسته مردانه، زنانه و بچگانه تقسيم مي شوند كه هركدام از آن ها به قسمت هاي ديگري تقسيم شده كه خريدار براي تهيه لباس به آن فروشگاه مراجعه مي نمايد.

دكوراسيون داخلي مغازه هاي مردانه به دو دسته مجلسي و يا رسمي كه عرضه كننده كت و شلوار هستند و دسته اسپرت كه شلوارهاي جين و تيشرت مي فروشند تقسيم مي شوند.

دكوراسيون داخلي مغازه كت و شلوار (مجلسي)

دكوراسيون داخلي مغازه

مغازه هايي كه براي اين شغل درنظر گرفته مي شوند بالاي متراژ ۳۰ متر مي باشند روي قسمت هايي كه امكان داشته باشند آيينه هاي قدي بزرگ نصب مي شود، رگال هايي كه استفاده مي شود تا ارتفاع ۱۲۰سانتي متر قد كت درنظر گرفته مي شود كه در دو قسمت مي باشد قسمت زير كت رگال با ارتفاع ۸۰ سانتي متر براي شلوار تك جا نمايي مي شود در طراحي دكوراسيون داخلي مغازه هاي بزرگتر رگال هاي گردان هم در وسط سالن گذاشته مي شود كه مشتري امكان ديد بهتري داشته باشد در يك قسمت از ديوار قفسه بندي براي جاي پيراهن در نظر مي گيرند كه اين كمد ها از سه قسمت مي باشد. قسمت پايين كه در روي آن نصب مي شود كه براي انبار جعبه هاي پيراهن ها استفاده مي كنند، قسمت وسط درب ندارد كه نمايش رنگ و جنس پيراهن ها نشان داده مي شود و قسمت بالا كه دسترسي كمتري به فرشنده دارد براي انبار استفاده مي كنند كه روي آن درب نصب مي شود، در جلوي قفسه پيراهن پيشخواني قرار مي گيرد كه قسمت هايي از آن با شيشه كار شده كه مشتري امكان ديدن داخل آن را داشته باشد و فروشنده ها پشت پيشخوان قرار مي گيرند كه توضيحات جنس را به مشتري بدهند .

در طراحي دكوراسيون داخلي فروشگاه هاي كت و شلوار قسمتي هم براي كفش جانمايي مي شود چون مشتري هاي اين مغازه ها اكثرا كل خريد خود را ست مي كنند در كنج هاي مغازه اتاق پرو به ابعاد ۱×۱ متر ساخته مي شود كه در داخل آن آينه هاي قدي نصب مي شود. اتاق پرو بايد طوري باشد همراهي كه با مشتري براي خريد آماده بعد از تعويض لباس بتواند در خريد كمك مشتري نمايد، ارتفاع سقف مغازه بلندتر از ارتفاع معمول مي باشد، بهتر اين است كه از سقف كاذب آگوستيك استفاده شود كه چراغ هاي با نوردهي زياد در آن كار شده است و ارتعاش صدا در مغازه گرفته مي شد و هم به سبك كلاسيك بيشتر مي آيد، رنگ روشن در بزرگي فضا تاثير خوبي دارد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۱۲:۲۰ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

تفاوت موتور برق گازوئيلي و موتور برق بنزيني از نظر صداي خروجي از دستگاه به اين صورت است كه در گذشته موتور برق گازوئيلي در مقايسه با موتور برق بنزيني صداي بيشتري توليد مي كردند اما امروزه با توجه به تغيير ساختار اگزوزها ميزان صداي خروجي در هر دو دستگاه تقريبا به يك ميزان مي باشد. نكته ي قابل ذكر اين است كه ميزان صداي موتور برق در برندهاي مختلف متفاوت مي باشد وميزان صداي توليدي در موتور برق هاي هادس در مقايسه با ساير برندها، كمتر مي باشد. ميزان گرماي خروجي از موتور برق هاي بنزيني بيشتر از موتور برق هاي گازوئيلي مي باشد. دليل اين امر احتراق بنزين در دماي بالاتر است.

موتور برق هاي بنزيني و گازوئيلي هوا خنك و آب خنك چيست ؟

منظور از موتور برق هوا خنك اين است كه موتور آن به وسيله هوا خنك مي شود و  موتور برق آب خنك داراي رادياتور بوده و دماي آن به وسيله گردش آب كاهش مي يابد. استفاده از موتور برق هاي هوا خنك و آب خنك با توجه به مدت زمان استفاده از دستگاه مشخص مي گردد. به طور معمول در استفاده هاي كوتاه مدت از دستگاه هاي هوا خنك و در استفاده هايي با مدت زمان بالا از دستگاه هاي آب خنك استفاده مي گردد.

مزيت ها ي موتور برق بنزيني

   1- طول عمر بالا
   2- مناسب براي مصارف خانگي و صنعتي كوچك
   3- هزينه تعمير و نگهداري پايين
   4-هزينه خريد پايين تر به نسب موتور برق هاي گازوئيلي با توان مشابه

معايب موتور برق بنزيني

1-ايمني كمتر سوخت به نسبت موتور برق هاي گازوئيلي

2-راندمان پايين در تبديل سوخت به انرژي

مزيت هاي موتور برق گازوئيلي

   1-هزينه تعمير و نگهداري پايين
   2-طول عمر بالا
   3-مناسب براي مصارف موبايل صنعتي
   4- راندمان بالاتر در تبديل سوخت به انرژي
   5- سوخت ايمن تر

معايب موتور برق گازوئيلي

   1-هزينه خريد اوليه بالاتر به نسبت موتور برق هاي بنزيني با توان مشابه
   2-تهيه گازوئيل به نسبت بنزين در شهرهاي بزرگ دشوارتر مي باشد.

ادامه مطلب 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۲:۱۴ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

مانيتورينگ آپ تايم در وردپرس

شما يك طراحي سايت ارزان و فوق العاده را انجام داده و پياده سازي مي كنيد تا بتوانيد با كاربران در ارتباط باشيد. يك وب سايت براي اينكه بتواند رشد كند بايد هميشه در دسترس باشد. وقتي سايت شما از دسترس خارج باشد در اصطلاح داون باشد باعث مي شود كه كاربران خود را از دست دهيد. فروشندگان هاست معمولا ۹۹% آپ تايم را تضمين مي كند و يك درصد كه حدود ۳٫۵ روز مي شود براي داون تايم سايت در طول يكسال در نظر گرفته مي شود (اين درصدها احتمالي هستند). با از دسترس خارج شدن سايت رتبه آن در موتورهاي جستجو كاهش مي يابد . شما كاربران و بازديدكنندگان خود را از دست مي دهيد بنابراين اين سايت شما بايد از وضعيت پايداري برخوردار باشد. عمل بررسي و چك آپ پيوسته و مرتب وب سايت براي اطمينان از فعاليت درست سايت را آپ تايم مي گويند، عمل مانيتورينگ با استفاده از ابزارهايي مثل افزونه قابل اجراست كه به اين فرآيند اصطلاحا پينگ كردن مي گويند.

ابزار هاي مانيتورينگ آپ تايم وردپرس

براي مانيتورينگ آپ تايم در وردپرس ابزار هاي رايگان بسياري وجود دارند كه مي توان براي اين كار از آن ها استفاده كرد، اين سرويس ها از طريق پل هاي ارتباطي در صورت داون شدن سايت به شما اطلاع رساني مي كنند و شما مي توانيد مشكلي كه باعث از دسترس خارج شدن سايت شده است را بر طرف كنيد، در ادامه چندين سرويس و افزونه را در جهت مانيتورينگ سايتتان معرفي مي كنيم:

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۴:۵۰ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

در ابتدا بايد به توضيح كلمه دكوراتيو بپردازيم.كلمه دكوراتيو به معناي زيبايي و زينت بخشي مي باشد و ساندويچ پانل دكوراتيو در واقع ساندويچ پانل هايي هستند كه به همين منظور در واقع براي زيبايي سازي و به اصطلاح دكور نماها و ساختمان ها به كار گرفته مي شوند.در حال حاضر ظاهر ساختمان ها و نحوه دكور آن امر بسيار ضروري در ساختمان مي باشد و شغل هاي بسيار زيادي پيرامون اين مبحث شكل گرفته است.

طراحي دكوراسيون مناسب يك مكان خاص به تخصص در ان مورد نيازمند است زيرا نكات ظريف زيادي رامي طلبد و نبود تخصص مي تواند باعث اشتباهات فاحش ي را در اين زمينه به بار بياورد. ساندويچ پانل ها به دليل داشتن مزاياي بسياري مانند وزن سبك، قيمت ارزان، زيبايي،تنوع بالا در طرح و رنگ، ايمني ساندويچ پانل و … طبعا مشتري هاي بساري درزمينه دكوراسيون و زيبايي سازي ساختمان ها دارد.به همين دليل شركت هاي توليد كننده ساندويچ پانل، اين مضوضوع را در نظر گرفته و محصولات خود رابا طرح ها و رنگ هاي گوناگون وارد بازار فروش مي كنند.

وجود رنگ ها و طرح هاي مختلف ساندويچ پانل ها دست طراحان دكور را براي استفاده هاي مختلف در جاهاي مختلف باز مي گزارد. از ديگر ويژگي هاي خوب ساندويچ پانل در زمينه دكوراسيون كاربرد ان در جاهاي متفاوت ساختمان است.ديوار ها وسقف ها، سقف ها، زيرزمين و …. همه را ساندويچ پانل مي تواند پوشش دهد و زيبايي خاصي به آن ببخشد. پوشش داخلي و خارجي ساختمان، سقف كاذب، پوشش ديوار هاي داخلي و خارجي، پارتيشن بندي، انواع كانكس ها و سرويس هاي بهداشتي همه جزو موارد استفاده از ساندويچ پانل است.از حيث زيبايي و استحكام اين نوع ساندويچ پانل ها در قسمت روي خود ۲ ميلي مترفرورفتگي ايجاد مي كنند.

ساندويچ پانل دكوراتيو هم سبك بوده و هم داراي خاصيت ضد ضربه مي باشد وهمين خصوصيت اهميت اين دو محصول را دو برابر مي كند.مقاومت در برابر آسيب هايي مانند خوردگي، رطوبت، حرارت و پوسيدگي باعث كاهش زيادي از هزينه ها و قيمت ها مي شود. و همين طور به لحاظ بهداشتي و تميزتر بودن اين محصولات ستفاده از ان به جاي ديگر محصولات مقرون به صرفه تر و مناسب تر است. از ديگر مزاياي ساندويچ پانل هاي دكوراتيو مي توان به جابه جايي و حمل و نقل آسان و نصب آسان آن اشاره نمود. به دليل ضخامت كم اين محصول نسبت به بقيه محصولات فضاي مفيد بيشتري در اخيار ما قرار دارد. و به دليل عايق بودن ان از ديگرمزاياي اين ساندويچ پانل مي توان به صرفه جويي در انرژي نيز اشاره نمود.

درحال حاضر در كشور اين نوع ساندويچ پانل ها داراي خط توليد خود بوده و مشتريان بسياري دارد.شركت ها و كارخانجات بزرگ براي جلب مشتريان خود انواع ساندويچ پانل هاي دكوراتيو را در رنگ و طرح هاي مختلف ارائه مي دهند. ويژگي هايي چون طول و عرض،ضخامت، رنگ، وزن و … ساندويچ پانل ها همگي در كارخانه هاي توليد آن مورد بررسي قرار مي گيرد.براي كسب اطلاعات بيشتر و تخصصي تر در اين زمينه و خريد مي توانيد با ما تماس بگيريد.ما شما را از قيمت ساندويچ پانل ها، اين نوع ساندويچ پانل و انواع ديگر اگاه مي نماييم.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۶:۴۶ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

طراحي لوگو حرفه اي يكي از مهم ترين عناصر در تبليغات و برندينگ مي باشد. همچنين از اهميت بالاتري نسبت به ساير عناصر موثر در تبليغات مانند: كارت ويزيت ، بروشور ، كاتالوگ ، ست اداري و… برخوردار است. گاهي اوقات ناديده گرفتن اهميت بالاي اين نوع طراحي خسارت هاي جبران ناپذيري را به برند وارد مي كند. به همين دليل طراحي لوگو نه تنها بايد بدست متخصص سپرده شود بلكه بايد طراح لوگو با علم روانشناسي آشنايي كامل داشته باشد تا بتواند لوگويي طراحي كند كه مخاطب به راحتي با آن ارتباط برقرار كند.

عدم شناخت كامل برند:

طراحي لوگو حرفه اي بايد هدف و شعار برند را در بطن خود داشته باشد. طراح بايد قبل از شروع طراحي لوگو چند جلسه با مديران برند يا شركت نشست داشته باشد تا شناخت كامل ، دقيق و درستي از برند پيدا كند و پيام يا هدف برند را به درستي در لوگو طراحي كند. بايد بدانيم كه هر چقدر زمان بيشتري قبل از شروع طراحي لوگو در راستاي كسب اطلاعات و شناخت برند صرف كنيم. نتيجه مطلوب تري را كسب خواهيم كرد.

استفاده از فونت هاي استاندارد و معمول در طراحي لوگو:

ساده گرايي يكي از مهم ترين اصول در طراحي لوگو مي باشد. اما گاهي اوقات طراحان تازه كار براي رعايت اين اصل مهم از فونت هاي بسيار معمولي مانند : Arial و Roman استفاده مي كنند. بايد توجه داشه باشيم كه اين نوع از فونت ها در بسياري از لوگوهاي ديگر استفاده شده است و نتيجه نامطلوبي در خروجي لوگوي شما خواهد گذاشت همچنين از منحصر به فرد بودن طرح مي كاهد.

استفاده از حروف اختصاري بي معنا در طراحي لوگو:

يكي از رايج ترين و موثرترين روش ها براي سرعت بخشيدن به ثبت لوگو در ذهن مخاطب استفاده از حروف اول نام برند يا شركت مي باشد اما چيدمان يا طراحي اين حروف در كنار يكديگر بايد به گونه اي باشد كه معناي خاصي را به مخاطبان القا كند در غير اين صورت لوگوي طراحي شده خالي از هرگونه ارزش مي باشد.

نداشتن اختيار كامل طراحان لوگو:

طراحان لوگو با بدست آوردن سليقه مشتريان همراه با دانش و تخصص خود به بهترين نحو شروع به طراحي مي كنند. اما متاسفانه گاهي دخالت بي جا كارفرمايان باعث مي شود طرحي مطابق با سليقه مشتريان طراحي شود اما تخصص ، اصول و استانداردهاي جهاني در اين لوگو ديده نمي شود. به همين دليل به عنوان كارفرما از صفر تا صد طراحي لوگو را به طراحان متخصص و ماهر بسپاريد و به عنوان يك مخاطب به لوگو نگاه كنيد.

استفاده از برنامه هاي طراحي پيكسلي:

آخرين مرحله در طراحي لوگو پياده سازي و اجرا لوگويي است كه طراح بر روي كاغذ طراحي كرده است. نرم افزاري كه طراح براي طراحي لوگو استفاده مي كند بايد تا حد امكان برداري باشد تا با تغيير مقياس و كوچك يا بزرگ كردن لوگو ، پيكسل هاي زائد اطراف آن وجود نداشته باشد.

با توجه به مطالبي كه در بالا ذكر شد استفاده نكردن و رعايت اين نكات ممنوعه در طراحي لوگو ، لوگويي جذاب ، منحصر به فرد و زيبا در اختيار ما قرار مي دهد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳ خرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۳۰:۵۴ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 111
دیروز : 102
افراد آنلاین : 1
همه : 45407
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب