bamana
bamana

بازاريابي شخصي سازي  شده شيوه اي جديد در بازاريابي مدرن است. روشي كه باعث خواهد شد شما به عنوان صاحب امتياز يك تجارت و يا فردي كه مسئول بازاريابي و فروش است به مخاطبان خود نزديك تر شويد و در نتيجه تاثير بهتري بر روي آنان بگذاريد. من در اين مقاله قصد داريم شما را با اصول اوليه اين روش جديد و نيز نتايج آن آشنا كنم.

بازاريابي شخصي شده چيست؟

بازاريابي يعني انتقال اطلاعات درست در زمان درست به فرد درست. اما هميشه يافتن يك مخاطب درست كار آساني نيست و اينجا است كه پاي بازاريابي شخصي سازي شده به ميان مي آيد. وقتي كسي به شما مي گويد كه لبخندتان بسيار زيباست شما حتما در آن لحظه احساس خاص بودن مي كنيد درست است؟ اين دقيقا كاري است كه بازاريابي شخصي شده انجام مي دهد. بازاريابي شخصي شده عناصري مانند: اطلاعات كاربري،متد هاي رفتار شناسي و جامعه شناسي بهره مي گيرد تا اطلاعات درست را در زمان مناسب به كاربران درست برساند. بازاريابي شخصي سازي شده باعث ايجاد حس خاص بودن در مشتريان شده مي شود.

فوايد استفاده از متد بازاريابي شخصي سازي شده

1-  افزايش نرخ فروش

2 – بدست آوردن اطلاعات بهتر و بيشتر راجع به مشتريان  يك كالا و يا خدمت خاص

3- تضمين بازگشت دوباره مشتري

4- هدفمند تبليغات و نيز كاهش هزينه هاي تبليغاتي

 

يك مثال بسيار مشهور از موفقيت بازاريابي شخصي سازي شده!

تا به حال در سايت آمازون به گشت و گذار پرداخته ايد؟ اگر شما هم مثل من اين كار را انجام داده باشيد حتما دقت كرده ايد كه با جستجو راجع به كالايي خاص، سايت به صورت اتوماتيك كالاهايي مشابه با سليقه شما را پيشنهاد خواهد داد. حتي اگر از سايت خارج شده و بعد از چندين روز دوباره باز گرديد، به نظر مي رسيد كه محتوي سايت بنابر سليقه شما شخصي سازي شده است. اين بار كه به سايت هايي مانند آمازون و يا يوتوب وارد شديد به نحوه برخورد سايت به خودتان بيشتر دقت كنيد.

حتما بخوانيد  استفاده از عكس هاي كيفيت بالا در ووكامرس

Personalized Marketing

مشكلات پيش روي بازاريابي شخصي سازي شده

يكي از بزرگ ترين مشكلات پيش روي اين روش تغيير سليقه كاربران است. اين تغييرات همواره در حال رخ دادن است و تنها راه حل آن اين است كه شما نيز همواره به روز باشيد و به نيازهاي جديد كاربران خود دقت كرده و آنان را در نظر بگيرد.

مشكل ديگر جمع آوري اطلاعات در رابطه با كاربران و مشتريان است. شما براي رفع اين مشكل بايد با استفاده از انجام نظر سنجي هاي دوره اي و نيز بررسي دقيق قسمت انتقادات و پيشنهادات موجود در تجارت خود اطلاعات كافي را جمع آوري نماييد.

كلام آخر:

بازاريابي شخصي سازي شده  به روشي بسيار قوي و قابل اعتماد در تجارت جهاني تبديل شده است. اين روش به افزايش رضايت مشتريان و نيز بالارفتن  نرخ فروش كمك شاياني مي كند. در آينده بسيار نزديك ما شاهد استفاده هرچه بيشتر از اين روش خواهيم بود. پس بهتر است شما هم كم كم اين روش را در بازاريابي خود وارد كنيد.

 منبع: سايت آويناوب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۴۷:۳۷ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

اگر تصميم به شروع بازسازي آشپزخانه قديمي خود داريد طبيعتاً بايد به سراغ مطمئن ترين و كار بلدترين متخصصين در اين حوزه برويد، اما قبل از هر چيز، بايد اين نكته را نيز بدانيد كه خود شما هم بايد نكاتي را رعايت نموده و شرايط مناسبي را براي شروع بازسازي آشپزخانه خود مهيا سازيد. در اين مطلب با ما همراه باشيد تا شما را با كارهايي كه لازمه بازسازي آشپزخانه است آشنا نماييم.

 

نحوه بازسازي آشپزخانه, دكوراسيون و چيدمان آشپزخانه

قبل از شروع پروژه بازسازي آشپزخانه خود، ظرف و ظروف را جمع آوري نماييد

 

بسته بندي كردن ظروف

طبيعتاً قبل از هر چيز بايد به سراغ ظرف و ظروف خود برويد و آنها را به خوبي بسته بندي نموده و در جايي مطمئن قرار دهيد. پيشنهادي كه ما برايتان داريم اين است كه آنها را در اتاق خواب خود نگه داريد تا از آسيب هاي ناشي از بازسازي در امان بمانند. حتي مي توانيد ظروف جمع آوري شده خود را در انباري نيز قرار دهيد، با اين تفاوت كه حمل و نقل ظرف و ظروف شكستني در مسير رفت و آمد انبار كمي سخت و خطرناك خواهد بود. سعي كنيد ظروف جمع آوري شده خود را در جايي قرار دهيد كه امكان افتادن يا شكستن نداشته باشد.

 

سعي كنيد ترتيب جمع آوري ظروف را بر اساس ميزان استفاده از آنها رعايت فرماييد. حتماً حدود يك هفته قبل از شروع پروژه بازسازي آشپزخانه خود، ظرف و ظروف را جمع آوري نموده و بعد از اتمام آن و قرارگيري شان در كابينت هاي مرتبط، آنها را به خوبي شستشو داده و تميز نماييد.

 

مراقب كف آشپزخانه خود باشيد!

معمولاً در بازسازي آشپزخانه، انتخاب و نصب كفپوش آشپزخانه قبل از هر كار ديگري شروع مي‌شود؛ بنابراين سعي كنيد از كفپوش و كف آشپزخانه خود به خوبي محافظت نماييد. مي توانيد با قرار دادن يك فرش، روفرشي، پارچه و يا هر چيز ديگري بر روي آن، كمي از احتمالات وارد شدن ضربه و خراب شدن آن پيشگيري كنيد.

 

دكوراسيون آشپزخانه,تغيير دكوراسيون آشپزخانه

در بازسازي آشپزخانه، انتخاب و نصب كفپوش آشپزخانه قبل از هر كار ديگري شروع مي‌شود

 

جمع آوري وسايل با ارزش

اگر بر روي يخچال خود، تصاوير، كارت پستال، نقاشي و هر چيز با ارزش ديگري را قرار داده ايد، در هنگام بازسازي آشپزخانه خود آنها را جمع آوري نماييد؛ حتي اگر بخواهيد يخچال خود را در زمان بازسازي به اتاق ديگري منتقل نماييد! سعي كنيد مراقب ساير لوازم با ارزش خود نيز باشيد تا احتمال آسيب ديدن و يا گم شدن هر كدام از آنها را به حداقل برسانيد.

 

مشخص كردن اهداف اوليه براي شروع پروژه بازسازي آشپزخانه

هدف كلي شما دو حالت خواهد بود:

* يكي اينكه تصميم بگيريد تمامي لوازم با ارزش و دوست داشتني خود را جمع آوري كرده و به فضاي امن تري انتقال دهيد.

 

* دوم هم اينكه پيمانكاران خود را به جايي ببريد كه بتوانند به راحتي و همراه با آسايش به خوبي كار خود را انجام دهند.

 

لازم است بدانيد كه پيمانكاران نياز دارند تا براي اينكه بتوانند به بهترين و باكيفيت ترين نتيجه برسند، از هرگونه مسئله‌اي كه سرعت كارشان را كاهش داده و يا به روند بازسازي آشپزخانه ضربه وارد مي‌كند آزاد باشند؛ بنابراين سعي كنيد با رعايت اصول ابتدايي و ساده اي كه برايتان مطرح شد، شرايط آرام و مناسبي را هم براي خودتان و هم براي پيمانكاران مهيا سازيد.

منبع: سايت بيتوته


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۳۸:۱۴ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

ده پيشنهاد براي برند سازي كسب و كارهاي كوچك

برند شما راهي است براي شناساندن كسب و كارتان به مخاطباني است كه مي خواهيد در آينده جذب كنيد.مهم نيست كه شما صاحب يك كارخانه بزرگ هستيد و يا يك فروشگاه آنلاين كوچك با ده قلم جنس. داشتن برند براي يك كسب و كار كوچك همان اندازه مهم است كه براي يك تجارت بزرگ. من در اين مقاله قصد دارم ده پيشنهاد براي برند سازي كسب و كارهاي كوچك را به شما معرفي كنم.

ده پيشنهاد برند سازي براي كسب و كارهاي كوچك

پيشنهاد اول: برند خود را تعريف كنيد.

صبر كنيد! كمي فكر كنيد، برند فقط يك لوگوي زيبا نيست. شما بايد تجارت خود را از سر تا پا برسي كنيد. بايد توانيد كل كسب و كار كوچك خود را در يك جمله خلاصه كنيد. همين حالا تمرين كنيد. آيا توانستيد جمله خود را پيدا كنيد؟ بسيار عالي! حالا مي رويم سر پيشنهاد دوم.

پيشنهاد دوم: فكر كنيد برند شما يك انسان است.

هر انساني شخصيت خاص خود را دارد. شما نمي توانيد دو نفر را پيدا كنيد كه صد در صد روحياتي شبيه هم داشته باشند. به برند خود شخصيت بدهيد. آيا برند كسب و كار كوچك شما روحيه اي آرام كلاسيك دارد يا پرانرژي و پر سر و صداست؟ لباسي كه مي پوشد رنگارنگ است يا رسمي؟ طرز حرف زدنش چطور است؟ تند و با مزه حرف مي زند يا شمرده مثل يك معلم؟ سعي كنيد شخصيت برند خود را تصور كنيد و با آن ارتباط برقرار كنيد.

پيشنهاد سوم: انگيزه هاي برندتان را بشناسيد.

قهرمان برند شما كيست؟ دوست دارد مثل چه برندي معروف باشد؟ آن برند معروف چه كارهايي كرده كه آنقدر رشد كرده است. خوب به حرف هايم گوش كنيد. منظورم اين نيست كه يك برند موفق در زمينه كاري خودتان پيدا كنيد و كاملا آن را كپي كنيد. خواهش مي كنم فكر كپي كاري را از سرتان بيرون كنيد! مي دانم نگران هستيد ولي شجاعت داشته باشد و برندي براي كسب و كار كوچك خود بسازيد كه منحصر به فرد باشد اما مي توانيد از رقباي قديمي خود الهام بگيريد.

حتما بخوانيد بازاريابي شخصي سازي شده

پيشنهاد چهارم: رابطه اي ماندگار با مشتريان خود بسازيد.

داشتن ده مشتري دائمي بهتر از صد مشتري گذري است. تمام تلاشتان را بكنيد تا اعتماد آنان را جلب كنيد. قول هايي ندهيد كه قادر به انجام آنها نيستيد. صادقانه به آنان توضيح دهيد كه چرا فلان كار را نمي توانيد برايشان انجام دهيد. مطمئن باشيد آنها شما را درك خواهند كرد و صداقت شما بدون پاداش نمي ماند.

پيشنهاد پنجم: لحن صدايتان را هميشه يكنواخت كنيد.

تعجب كرديد؟ شايد با خود بگوييد لحن صدا ديگر چه ربطي به برند سازي دارد؟ من كه به شما گفتم برند فقط يك لوگو نيست. برند شخصيت كسب و كار شماست. اگر هميشه از يك سري جملات و لحن خاص براي صحبت با مشتريان خود استفاده كنيد به مرور زمان در ذهن آنان ماندگار تر خواهيد شد.

پيشنهاد ششم: خسته كننده نشويد.

سعي كنيد هميشه در معرفي كسب و كار خود خلاقيت داشته باشد، رنگ ها را عوض كنيد. پيغام هاي جديد بفرستيد و كارهاي خلاقانه انجام دهيد. مشتريان شما تازگي و خلاقيت را دوست دارند

پيشنهاد هفتم: اداي تجارت هاي بزرگ را در نياوريد.

بياييد واقع بين باشيم. شما يك كسب و كار كوچك داريد. شما توانايي هزينه ميليون ها تومان در سال را براي تبليغات خود نداريد پس سعي نكيند كار آنها را كپي كنيد. شما يك كسب و كار كوچك و دوست داشتني هستيد. اعتماد به نفس داشته باشيد.

پيشنهاد هشتم: به برند خود احترام بگذاريد.

مشتريان خود را با پايين آوردن قيمت خود راضي نكيد چون اگر به اين كار ادامه دهيد ورشكست خواهيد شد! در عوض به آنان خدمات بيشتري ارائه دهيد. سعي كنيد اين را به آنان القا كنيد كه خاص هستند. سعي كنيد فكر كنند تنها مشتري شما هستند. براي آنان وقت بگزاريد. خلاصه به جاي پايين تر آوردن قيمت ها از بازاريابي شخصي سازي شده استفاده كنيد.

حتما بخوانيد بهترين ايده، بهترين استارت آپ

پيشنهاد نهم: خلاق و جسور باشيد.

اگر ايده اي تازه و خلاقانه براي كسب و كار كوچك خود داريد بر روي آن پا فشاري كنيد. به خودتان اعتماد داشته باشيد جسورانه رفتار كنيد. تمام تجارت هاي بزرگ جهان كار خود را از يك اتاق كوچك شروع كرده اند.

پيشنهاد دهم: كمي مرموز باشيد.

همه چيز را راجع به كسب و كارتان از همان اول براي مشتريان توضيح ندهيد. بگذاريد خودشان شما و كسب و كارتان را كشف كنند. بگذاريد هر روز دوباره به وب سايت شما برگردند تا چيز تازه اي از شما ياد بگيرند.

كلام آخر

برند شما يكي از مهم ترين چيز هايي است كه در كسب و كار خود داريد. سعي كنيد خاص و تازه باشيد. براي ساخت برند خود زمان بگذاريد و با متخصصان اين رشته مشورت كنيد. عجله نكنيد و سعي كنيد بهترين برند را بسازيد.

منبع: سايت آوينا وب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۴۱:۰۸ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

ايميل ماركتينگ يكي از بهترين ابزارهاي بازاريابي اينترنتي است كه از گذشته تا به امروز مورد استفاده بسياري از كسب و كارهاي آنلاين قرار گرفته است. در اين كه ايميل ماركتينگ يكي از بهترين ابزارهاي بازاريابي اينترنتي است شكي نيست ولي آيا هنوز هم در كشور ما مورد استفاده قرار مي گيرد؟ آيا هنوز هم استفاده از اين ابزار محبوب در بازاريابي اينترنتي سود آوري كسب و كارهاي آنلاين را تضمين مي كند؟

در اين مقاله قصد دارم در مورد ايميل ماركتينگ و نقش آن در كسب و كارهاي اينترنتي صحبت كنم و اينكه چرا مي گويند ايميل ماركتينگ در ايران منسوخ شده است؟

پيشنهاد مي كنم در اين مقاله هم همراه من باشيد.

 

ايميل ماركتينگ به معناي واقعي

متاسفانه بسياري از دوستان معني واقعي ايميل ماركتينگ را نمي دانند. خيلي ها فكر مي كنند به ايميل هاي تبليغاتي كه روزانه در اينباكس خود دريافت مي كنند ايميل ماركتينگ گفته مي شود. البته شايد همينطور هم باشد ولي ايميلي كه بدون اجازه فرد مورد نظر برايش ارسال شود هيچ وقت خوشايند نبوده است.

اگر از اين مورد هم صرف نظر كنيم ايميل ارسال شده براي فرد مورد نظر، هيچ وقت براي ارسال كننده ايميل، هدفمند نخواهد بود. فرض كنيد شما يك جوان 20 ساله هستيد. آيا زماني كه تبليغ كمربند طبي را كه براي افراد مسني است كه كمر درد دارند را در ايميل خود ببينيد چه اتفاقي مي افتد؟ مسلما هيچ اتفاقي نمي افتد و شما بلافاصله ايميل دريافتي را پاك مي كنيد.

پس تا اينجا فهميديم كه ايميل ماركتينگ يعني ارسال پيشنهاد هاي خود به افرادي كه واقعا نيازمند به خدمات شما هستند نه افراد ديگر!

 

اشتباهات من در ايميل ماركتينگ

زماني كه تصميم گرفتم از ايميل ماركتينگ استفاده كنم تجربه بسيار كمي داشتم. من هم مثل ديگر افراد فكر مي كردم ايميل ماركتينگ يعني ارسال 1000.000 ايميل با صرفه هزينه 50 هزار تومان!

شايد بعضي وقت ها هم براي تبليغ كننده سود داشت آن هم به خاطر موضوع سايتش بود. مثلا سايت هاي تفريحي و خبري كه مخاطبان زيادي را به خود اختصاص داده اند. اين گونه سايت ها به خاطر مخاطبان زياد خود و همچنين موضوع سايتشان كليك هاي زيادي را در ايميل ماركتينگ به خود اختصاص مي دادند.

ولي امان از موقعي كه سايتي با موضوع خاصي مثل لاستيك فروشي سفارش ايميل ماركتينگ مي داد. آن زمان بود كه بازدهي بسياري پاييني از هزينه هايي كه صرف كرده بود دريافت مي كرد. فقط به خاطر اينكه علاقه مندان مثلا به لاستيك در ليست ايميل موجود وجود نداشتند يا اينكه خيلي خيلي كم بودند.

حتما بخوانيد راه اندازي كسب و كار با حداقل هزينه

آن موقع بود كه فهميدم ايميل ماركتينگ آن زمان يه جورايي اسپم ماركتينگ بود! اسپم يعني بدون اجازه و غير قانوني هر كاري را انجام دادن. همين الان به تلگرام كساني كه نمي شناسيدشون پيام بديد مي بينيد كه بعد از ارسال چندين پيام اكانت شما بلاك مي شود.

معني ايميل ماركتينگ اين نيست كه مثلا به ليست انبوهي از مخاطبان ايميلي را ارسال كنيد. نه به هيچ وجه اينطور نيست! در بسياري از مواقع پيش آمده كسب و كارهايي با داشتن ليست اندكي از ايميل هاي مخاطبانشان سودهاي بالايي نصيبشان شده است.

دقيقا كاري كه ما آن زمان انجام مي داديم همين بود. فقط به فكر حجم ليست ايميل خود بوديم. فكر مي كرديم هرچقدر صفر هاي جلوي تعداد ايميل هاي موجود در ليست مان زياد باشد اثر بخشي بيشتري برايمان خواهد داشت.

 

چرا مي گويند ايميل ماركتينگ در ايران منسوخ شده است؟

با وجود اينكه بسياري از افراد به من مي گويند ما اصلا ايميل نداريم! ايميل چيه ديگه؟ ما ايميلمون رو سالي يك بار چك مي كنيم! ما يه ايميل ساختيم فقط براي ثبت نام تو سايت ها و… ولي باز هم من مي گويم ايميل ماركتينگ در ايران هنوز هم جواب مي دهد.

در جواب اين افراد فقط مي توانم بگويم فقــــط يك بار امتحان كنيد. من امتحان كردم جواب گرفتم پس شما هم مي توانيد.

اگر ايميل ماركتينگ در ايران منسوخ شده است چرا من روزي چندين بار ايميلم را چك مي كنم؟ چرا ديجي كالا با آن همه ادعا و هزينه هاي زياد براي تبليغات اينترنتي و سنتي هر هفته براي كاربرانش ايميل ارسال مي كند؟ چرا تخفيفان هر هفته آفرهايش را به كاربرانش پيشنهاد مي دهد؟ تخفيفان رو كه همه مي شناسند!

افرادي كه اعتقاد به ايميل ماركتينگ در ايران ندارند و مي گويند بازاريابي ايميلي در ايران منسوخ شده است، صد در صد قواعد و اصول استفاده از اين روش بازاريابي را نمي دانند. ايميل ماركتينگ را ارسال ايميل هاي بي هدف به افرادي كه نمي شناسنشون مي دانند. اين در صورتي است كه همين افراد هستند كه روش هاي ديگر تبليغاتي را مثل گوگل ادورز را به ايميل ماركتينگ ترجيح مي دهند.

دليل اصلي اينكه بسياري از افراد ايميل ماركتينگ را در ايران روشي منسوخ شده مي دانند اين است كه نمي دانند ايميل ماركتينگ دقيقا يعني چه!

چرا بايد از ايميل ماركتينگ استفاده كنيم؟

ايميل ماركتينگ نسبت به ديگر روش هاي بازاريابي اينترنتي بسيار مقرون به صرفه است. به خاطر اينكه در ايميل ماركتينگ بازگشت سرمايه بيشتري نصيب كسب و كار مورد نظر مي شود. البته هيچ چيز تضميني نيست و اينطور نيست كه بگويم ايميل ماركتينگ مثلا بهتر از تبليغات گوگلي است.

حتما بخوانيد تجارت الكترونيك با تبليغات در تلگرام

ولي در كل هزينه هايي كه صرف بازاريابي ايميلي خود مي كنيد خيلي كمتر از روش هاي ديگر است. شايد در ابتدا اصلا نيازي نباشد كه هزينه اي را صرف استفاده از خدمات ايميل ماركتينگ شركت ها پرداخت كنيد.

همين ميلرلايت و ميل چيمپ به شما كمك مي كنند تا براي شروع كارتان كاملا رايگان از خدماتشان استفاده كنيد. شايد بعضي ها فكر كنند با 1000 يا 2000 ايميلي كه اين سايت ها به عنوان هديه به شما مي دهند نميشه در ايميل ماركتينگ به جايي رسيد. ولي باز هم مي گويم فقط يك بار امتحان كنيد تا بفهميد در ايميل ماركتينگ كميت ليست ايميل شما اصلا مهم نيست بلكه كيفيت آن مهم است. هدفمند بودن ايميل هاي ارسالي شما مهمترين چيز در ايميل ماركتينگ است.

 

جمع بندي و صحبت پاياني

هرگز به اين فكر نكنيد كه ايميل ماركتينگ در ايران منسوخ شده است. هر زمان فكرتان به اين سمت رفت سريعا به كسب و كارهاي بزرگي فكر كنيد كه هنوز هم از اين روش دارند جهت سود آوري بيشتر استفاده مي كنند. همانطور كه گفتم اگر قصد داريد از اين روش بازاريابي اينترنتي به نحو احسنت استفاده كنيد بايد اصول و قواعد آن را رعايت كنيد. بايد بدانيد به چه منظوري و براي چه كسي ايميل ارسال مي كنيد؟ بايد بدانيد افرادي كه ايميلشان را در اختيار شما قرار داده اند واقعا به كسب و كار شما علاقه مند بوده اند يا از روي كنجكاوي مثلا فايل هديه شما را دانلود كرده اند؟

البته تمام اين كارها رو ميشه به سادگي مديريت كرد. اما در اين مقاله قصدم فقط اين بود كه به شما ثابت كنم ايميل ماركتينگ در ايران هنوز زنده است و قلب تپنده بسياري از كسب و كارهاي اينترنتي است. در ادامه شما را بيشتر با قواعد و اصول بازاريابي ايميلي آشنا مي كنم.

از اين كه در اين مقاله هم تا انتها همراه من بوديد كمال تشكر را دارم و اميدوارم اين مقاله براتون مفيد واقع شده باشد.

منبع: سايت آوينا وب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۳۶:۳۷ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

فرقي نمي كند كه به دنبال ساعتي زيبا براي خودتان هستيد يا شريك زندگي تان يا حتي دوست داريد كه ساعت هايتان را ست كنيد، در هر صورت خريد ساعت نياز به تحقيق و جستجوي زيادي دارد.

 

اما اگر وقت اين كار را نداريد، ما در اينجا برخي از زيباترين و مقرون به صرفه ترين مدل هاي ساعت ست زنانه و مردانه را برايتان آورده ايم تا كارتان راحت تر شود.

 

Daniel Wellington Cambridge and Canterbury

اين دو مدل ساعت نه تنها زيبا و كاربردي بلكه مقرون به صرفه نيز هستند. اين ساعت هاي كوارتز با صفحه بزرگ گرد و سبك مينيماليست، طراحي منحصر بفردي دارند كه هيچگاه از مد نمي افتند.

 

ساعت ست زنانه و مردانه,ساعت زنانه و مردانه

اين دو مدل ساعت نه تنها زيبا و كاربردي بلكه مقرون به صرفه نيز هستند

 

Samsung Gear S2

اسمارت واچ سامسونگ مدل  Gear S2 ظاهر فيزيكي بسيار زيبايي دارد كه مي‌تواند طرفداران زيادي را به سمت خود جذب كند. اين مدل از رابط كاربري اندرويد Wear فاصله گرفته و طراحي جديدي دارد كه آيكون‌هاي گرد نرم‌افزارها را در يك دايره كنار هم جمع كرده است. طراحان با تغيير رنگ اين ساعت ها مدل مردانه را از مدل زنانه به خوبي متمايز كردند. ساعت زنانه با قاب رز گلد و بند سفيد و ساعت مردانه با رنگ تماما مشكي، طراحي شده است. اين مدل اسمارت واچ نه تنها ساعت بلكه پيغام، تقويم، اخبار و... را نيز به شما نمايش مي دهد.

 

مدل ساعت ست,جديدترين مدل ساعت

اين مدل اسمارت واچ نه تنها ساعت بلكه پيغام، تقويم، اخبار و... را نيز به شما نمايش مي دهد

 

Bewell W064A 

اگر جزو زوج هايي هستيد كه مي خواهيد متفاوت از ديگران باشيد، ما اين مدل ساعت را به شما پيشنهاد مي دهيم. اين ساعت چوبي به طور كامل دست ساز بوده و مطمئنا به دست هاي شما ظاهري كلاسيك مي بخشد.

 

ست هاي جديد ساعت, ست ساعت اسپرت

اگر جزو زوج هايي متفاوت هستيد، ما اين مدل ساعت را به شما پيشنهاد مي دهيم

 

Casio MQ24-1B2 and LQ139A-1

اگر به دنبال هديه اي هستيد اما در عين حال نمي خواهيد هزينه زيادي بپردازيد، به سراغ ساعت هاي كاسيو برويد. ساعت هاي كاسيو نه تنها دوام بالايي دارند بلكه طراحي هاي ساده و زيباي آن نيز طرفداران زيادي را به سمت خود جذب كرده است. اين ست ساعت نيز با طراحي صفحه گرد، به رنگ مشكي و طلايي، شما را به عنوان يك زوج از ديگران متفاوت خواهد ساخت.

 

متنوع ترين ساعت هاي اسپرت,ست ساعت مدرن

اگر به دنبال هديه اي هستيد و نمي خواهيد هزينه زيادي بپردازيد، به سراغ ساعت هاي كاسيو برويد

 

Michael Kors Callie

پيدا كردن ساعتي كه هم براي خانم ها و آقايان مناسب باشد و هم قيمتي اقتصادي داشته باشد، كار ساده اي نيست اما مايكل كورس كار شما را راحت كرده است. ساعت مردانه اين برند به رنگ طلايي و ساعت زنانه آن با سايزي كوچك تر به رنگ نقره اي طراحي شده است. آنها مدرن، زيبا و هميشه روي مد هستند.

 

ساعت زنانه و مردانه, جديدترين ساعت مچي هاي ست

ساعت هاي مايكل كورس مدرن، زيبا و هميشه روي مد هستند

 

Guess W0198P1 His and Hers

اين ست ساعت گس به دليل ظرافتي كه در طراحي خود دارد براي مراسم رسمي بسيار مناسب است. با توجه به جعبه شيك آن، گزينه مناسبي براي هديه نيز خواهد بود. اگر به دنبال ساعتي مدرن مي گرديد، ما اين ست ساعت گس را به شما پيشنهاد مي دهيم.

 

جديدترين مدل ساعت,ساعت ست زنانه و مردانه

اين ست ساعت گس به دليل ظرافتي كه در طراحي خود دارد براي مراسم رسمي مناسب است

 

Laغير مجاز مي باشدte Goa

اين ست ساعت براي زوج هايي كه سبك مدرن را مي پسندند، مناسب است. ساعت لاگوست با طراحي مينيماليست خود هيچگاه شما را خسته نخواهد كرد. مدل مردانه اين ساعت به رنگ مشكي و بنفش و مدل زنانه آن به رنگ صورتي و سبز ليمويي طراحي شده است. تركيب بندي اين رنگ ها تمام چشم ها را به سمت دستان شما جلب خواهد كرد. اين ساعت تا 30 متر زير آب مقاومت داشته كه يكي ديگر از خصوصيت بارز آن است.

 

زيباترين ست هاي ساعت, ست هاي جديد ساعت

اين ست ساعت براي زوج هايي كه سبك مدرن را مي پسندند، مناسب است

 

Scheppend Couple Roman Numbers

اگر به دنبال ساعتي كلاسيك هستيد، ما اين مدل را به شما پيشنهاد مي دهيم. تنها تفاوت مدل مردانه و زنانه اين مدل ساعت در اندازه آن است، بنابراين حتي اگر كيلومترها از شريك زندگي تان دور باشيد، با نگاه به اين ساعت تان همواه به ياد او خواهيد بود. بند چرم قهوه اي، قاب طلايي و صفحه سفيد آن تركيب بندي زيبايي را تشكيل داده اند كه در دستان تان به زيبايي خواهند درخشيد.

 

ست ساعت اسپرت,متنوع ترين ساعت هاي اسپرت

تنها تفاوت مدل مردانه و زنانه اين مدل ساعت در اندازه آن است

 

Adidas Performance Fitness

اگر به دنبال ساعتي اسپرت هستيد كه حتي در تمرينات ورزشي هم در دست تان باشد، اين مدل ساعت آديداس انتخاب خوبي است. اين ساعت تا 50 متر زير آب استقامت دارد و براي زمان هاي كوتاهي كه مي خواهيد به شنا برويد، گزينه مناسبي است.

 

متنوع ترين ساعت هاي اسپرت,جديدترين مدل ساعت

اين مدل ساعت براي زمان هاي كوتاهي كه مي خواهيد به شنا برويد، گزينه مناسبي است

 

BINLUN BL0011C-LSB

اگر چه اين مدل ساعت، بندي چرم و كلاسيك دارد اما طراحي صفحه نمايش آن كاملا مدرن و خلاقانه است. اين ساعت در مقابل آفتاب، رطوبت و شرايط آب و هوايي سخت مقاومت نشان داده كه از برتري هاي اين ساعت نسبت به ديگر مدل هاست.

 

ست ساعت مدرن,مدل ساعت ست

اين ساعت در مقابل آفتاب، رطوبت و شرايط آب و هوايي سخت مقاومت نشان داده است

 

منبع : bartarinha.ir


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۴۷:۰۴ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

جديد ترين ايده ها براي انتخاب لباس ساقدوش هاي عروس در سال ۲۰۱۷

سال جديد با خودش ايده هاي جالبي براي لباس ساقدوش ها آورده است.انتخاب لباس عروس هميشه يكي از پردردسر ترين كارها براي عروس خانم ها بوده است. حالا چهار،پنج ساقدوش سردرگم كه نمي دانند بايد چه لباسي بپوشند را هم به آن اضافه كنيد. اما نگران نباشيد در اين مقاله قصد دارم جديد ترين مد ها و نكات مربوط به لباس ساقدوش هاي ۲۰۱۷ را به شما معرفي كنم.

ساقدوش هايي متفاوت اما يكرنگ

اگر دوست داريد ساقدوش هايتان در عين هماهنگي با هم، هر كدام لباسي را كه دوست دارند بپوشتند مي توانيد رنگي دلخواه و زيبايي را انتخاب كرده و براي هر ساقدوش مدلي مطابق با فيزيك بدني او و علايقش انتخاب كنيد. البته حتما به اين نكته توجه كنيد جنس و رنگ لباس هاي ساقدوش هايتان بايد يكسان باشند و تنها مدل انان متفاوت باشد.

ساقدوش عروس 2017

رنگ هاي تيره براي لباس ساقدوش هايتان

لباس هايي تيره مخصوصا رنگ هاي خاكستري تيره و صورمه كه داراي سنگ دوزي باشند بهترين انتخاب براي لباس ساقدوش هاي شما هستند. لباس هاي تيره تضاد مناسبي با لباس سفيد عروس ايجاد مي كنند و نيز بسيار كلاسيك و شيك مي باشند.

ساقدوش هاي 2017

كلاسيك اما مدرن

و در اخر پيشنهاد من براي جديد ترين مد لباس مجلسي ساقدوش هاي شما. برگرفته از مد ۲۰۱۷ بزرگ ترين فشن ديزاينر هاي عروس در آمريكا. لباس هايي با رنگي به نسبت تيره، همراه با تلفيقي از فشن كلاسيك و مدرن. بهترين انتخاب براي با كلاس ترين ساقدوش هاي ۲۰۱۷٫

ساقدوش 2017

اگر دوست داريد بدانيد ساقدوش ها چه وظايفي دارند و چه نقشي در اجراي هرچه بهتر عروسيتان ايفا مي كنند پيشنهاد مي كنم اين دو مقاله را نيز خوانيد:

وظايف ساقدوش عروس

وظايف ساقدوش داماد در مراسم عروسي

برگرفته از معرفي فشن سال ۲۰۱۷ ساقدوش هاي كمپاني آمريكايي davidsbridal

منبع: تشريفات مجالس البرز


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۳۰:۰۶ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

كسب و كارهاي زيادي را امروزه در فضاي آنلاين مي بينيم كه اكثر آن ها ابتدا كسب و كارهاي سنتي بوده اند و الان در فضاي آنلاين بيشتر ديده شده اند. در اين مقاله قصد دارم بيشتر درباره كسب و كارهاي آنلاين صحبت كنم و اينكه چرا بايد كسب و كار سنتي خود را به كسب و كار آنلاين تبديل كنيد.

اگر مي خواهيد شما هم از مشتريان بيشتر و بازار هدف گسترده تري بهرمند شويد اين مقاله را از دست ندهيد.

چرا بايد به سمت كسب و كار آنلاين مهاجرت كنيم؟

همانطور كه در ابتدا اشاره كردم امروزه شاهد فعاليت كسب و كارهاي بسيار زيادي در اينترنت هستيم. از همين موضوع مي توان فهميد كه رقابت در بسياري از اصناف در كسب و كارهاي آنلاين بسيار شديد است. براي اينكه همين حالا از اين موضوع با خبر شويد سري به سايت گوگل بزنيد و يكي از اصنافي كه در شهر خودتان فعاليت مي كند را همراه با درج نام استان يا شهر خود جست و جو كنيد. مثلا : خريد كتاب در كرج. بعد از جست و جوي اين عبارت اين قضيه را كاملا درك خواهيد كرد كه چقدر كسب و كارهاي سنتي به سمت آنلاين شدن روي آورده اند.

هر كسب و كاري را كه امروزه مي بينيم در فضاي آنلاين فعاليت مي كند تنها يك هدف اصلي دارد. آن هم جذب مشتري بيشتر است. البته شركت هاي زيادي هم وجود دارند كه فقط براي برند سازي داراي يك وب سايت اينترنتي هستند. ولي در نهايت آن ها هم به دنبال محبوبيت برند خود و جذب مشتري هستند.

 

چرا بايد نسخه آنلاين كسب و كار خود را راه اندازي كنيد؟

همانطور كه تا اينجاي مقاله در مورد كسب و كارهاي سنتي كه امروزه آن ها را در فضاي آنلاين مي بينيم صحبت كردم بايد تا حدودي متوجه اين شده باشيد كه چرا بايد نسخه آنلاين كسب و كار خود را هرچه زودتر راه اندازي كنيد.

فرقي نمي كند كسب و كاري كه الان داريد در چه زمينه اي است. ممكن است شما صاحب يك كتابفروشي باشيد. ممكن است شما شخصي باشيد كه در زمينه كاشي و سراميك فعاليت مي كند و يا ممكن است صاحب كارگاه يا كارخانه اي باشيد.

حتما بخوانيد  ايميل ماركتينگ در تجارت الكترونيك

به اين فكر كنيد كه اگر كسب و كار خود را آنلاين كنيد چه اتفاقي براي كسب و كارتان رخ خواهد داد. اولين مزيت آن اين است كه بازار هدف بيشتري نصيب شما خواهد شد. البته اين فقط يكي از مزاياي كسب و كار هاي آنلاين است. در ادامه در مورد مزيت هايي كه كسب و كارهاي آنلاين نسبت به كسب و كارهاي سنتي دارند صحبت خواهم كرد.

 

مزيت هاي كسب و كارهاي آنلاين نسبت به سنتي

 

۱.بازار هدف بزرگتر

همانطور كه گفتم اولين مزيتي كه آنلاين شدن كسب و كار شما برايتان دارد دسترسي به بازار هدف گسترده تري است. اجازه بديد همان مثال كتاب فروشي را بزنم. فرض كنيد شما صاحب يك كتاب فروشي هستيد. بيشترين مشتريان شما از كجا هستند؟ مسلما همان محدوده كتاب فروشي خودتان يا نهايتا شهري كه در آن زندگي مي كنيد.

ولي زماني كه تصميم به فروش اينترنتي كتاب هايتان كنيد مطمئن باشيد از استان هاي ديگر هم مشتري خواهيد داشت. همين چند وقت پيش دنبال كتابي به نام “پيشنهاد رد نشدني” بودم فقط يك سايت را پيدا كردم كه اين كتاب را موجود داشت آن هم اصفهان بود. و من فورا سفارش دادم. فقط به خاطر اينكه به آن احتياج داشتم و خيلي دنبال آن مي گشتم.

البته اين فقط يك مثال ساده بود. شما هر كسب و كار ديگري كه داشته باشيد مثلا اگر مستقيما با مشتري عام هم در ارتباط نباشد (B2B) مطمئن باشيد باز هم مشتريان زيادي نصيب شما خواهند شد.

 

۲.دادن سرويس به مشتريان بدون محدوديت زماني

اگر كسب و كار شما آنلاين باشد درِ آن هميشه به روي مشتريانتان باز خواهد بود. اين در صورتي است كه هر كسب و كاري كه سنتي است ساعت كاري خاصي دارد. هيچ وقت يك شركت تا ساعت يك نصفه شب باز نيست!

كسب و كار آنلاين شما هميشه كار مشتريانتان را راه مي اندازد. مثلا در همان كتاب فروشي آنلاين مشتري مي تواند ساعت يك نصفه شب كتاب مورد نظرش را سفارش دهد و پروسه سفارش و تحويل آن به صورت كاملا خودكار صورت مي گيرد. اين در حالي است كه حتي ممكن است شما آن موقع در خواب باشيد.

حتما بخوانيد  راه اندازي كسب و كار با حداقل هزينه

 

۳.صرفه جويي در هزينه هاي اضافي

هر كسب و كاري هزينه هاي اضافي زيادي دارد. در دنياي ديجيتال اين هزينه ها به نصف يا حتي خيلي كمتر از آن رسيده است. مثلا فرض كنيد براي ساخت كاتالوگ محصولات شركت خود چقدر بايد هزينه كنيد. آن هم چندين نسخه تمام رنگي با برگه هاي گلاسه!

ولي اگر كسب و كارتان آنلاين باشد مي توانيد يك بار براي هميشه كاتالوگ خود را به صورت ديجيتال طراحي كنيد و در سايت خود قرار دهيد. با اين كار ديگر نيازي نيست هزينه هاي اضافي براي تكثير آن كنيد. هر مشتري كه مايل بود كاتالوگ محصولات شما را از سايتتان دانلود مي كند.

 

۴.بيشتر ديده شدن

مهمترين مزيتي كه كسب و كارهاي آنلاين دارند اين است كه شما و كسب و كارتان را بيشتر در معرض ديد قرار مي دهند. بهترين ابزاري است كه برند سازي شما را آسان تر كند. زماني كه كسب و كار شما در بستر اينترنت به صورت آنلاين باشد ابزارهايي مثل شبكه هاي اجتماعي در خدمت كسب و كار شما خواهند بود. كه امروزه همين شبكه هاي اجتماعي بيشترين محبوبيت را حداقل در بين ما ايراني ها از آن خود كرده اند.

 

جمع بندي و سخن پاياني

در اين مقاله سعي كردم شما را با كسب و كارهاي آنلاين و مزيت هاي آن ها نسبت به كسب و كارهاي سنتي بيشتر آشنا كنم. البته كسب و كارهاي آنلاين مزيت هاي زيادي را دارند كه در اين مقاله بيشتر در موردش صحبت نمي كنم و در مقاله بعدي به صورت مفصل تر در اين مورد صحبت خواهم كرد. اميدوارم قانع شده باشيد كه چرا بايد به سمت كسب و كارهاي آنلاين مهاجرت كنيد.

اگر داراي هر كسب و كاري هستيد فرقي نمي كند مهم اين است كه تصميم خود را براي آنلاين شدن گرفته باشيد. اگر مي خواهيد اطلاعات بيشتري در خصوص تبديل كسب و كار خود به كسب و كار آنلاين كسب كنيد مشاوران ما در آويناوب هم اكنون منتظر شما هستند. مشاوران ما به صورت كاملا رايگان تمام مراحل را براي آنلاين شدن كسب و كار شما قدم به قدم به شما توضيح مي دهند.

 

منبع :  آويناوب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۰۴:۳۰ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

آشنايي با المان هاي ساندويچ پانل (بخش۱) ماموت اينگونه است كه با توجه به وسعت كشور ايران و شرايط اقليمي متفاوت در نواحي مختلف اين سرزمين لازم است. روشهاي ساختمان سازي متناسب با ويژگيهاي خاص منطقه اي تدوين و به مورد اجرا گذاشته شود. نظر به اينكه اين كشور روي يكي از كمربندهاي فعال زمين لرزه در جهان قرار دارد لذا ايجاد سازه هاي مقاوم و امن از اولويت خاصي برخوردار است. بررسي نياز كشور به واحدهاي مسكوني نشان مي دهد كه با توجه به بافت جوان نيروي انساني هر ساله به حدود ۶۰۰۰۰۰ واحد مسكوني جديد نياز هست كه روشهاي سنتي ساخت جوابگوي بخش محدودي از اين نياز مي باشد. علاوه بر نيازهاي جديد، كيفيت ضعيف ساخت باعث استهلاك سريع ساختمانهاي موجود شده كه اين امر باعث افزايش نياز به ساختمان سازي جديد مي شود؛ همچنين به مقوله مقاوم سازي سازه هاي موجود نيز بايد توجه لازم مبذول گردد.

آشنايي با المان هاي ساندويچ پانل (بخش۱)

با توجه به نيازهاي وسيع ذكر شده و لزوم بهبود كيفيت توليد ساختمان همانطور كه در غالب كشورهاي بزرگ نيز متداول است بايد روشهاي توليد صنعتي ساختمان بطور جدي مورد توجه قرار گيرد. يكي از اين فنون مطرح شده در دو دهه اخير استفاده از صفحات ساندويچي متشكل از دو لايه بتن مسلح با شبكه جوش شده و يك لايه پلي استايرن است كه در برخي طرحهاي ساخت مسكن در ايران به كار گرفته شده است.
در اين مقال سعي بر اين بوده كه بيشتر با ضوابط آئين نامه اي اجراي اين نوع ساختمانها آشنا شويم و براي تكميل بحث، فيلم مستندي از نحوه اجراي عملـي چنين ساختمانهايي تهيـه و ضميمه ايــن بحث كرده ايم. اگر توجه كافي به مجموعه ايـن پروژه شود متوجــه خواهيم شد كــه بعضي از بحث هاي آئين نامه اي بطور كامل در اجرا پياده نمي شود كه دلايل متعددي از جمله محدوديت هاي اجرايي و غيره دارد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۴۰:۰۸ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

نكات پر اهميت در انتخاب لباس عروس و نامزدي در انتخاب بهترين لباس عروس يا نامزدي بايد به نكات زيادي توجه كنيد كه اين نكات شامل زمان و مكان تشريفات مجالس٬ فصل مراسم٬ نقاط ضعف وقوت استايل خود كه براي اين كار ميتوانيد از يك خياط حوب كمك بگيريد تا تجربيات خودش را در اختيارتان قرار دهد و‌‌ بسياري مسائل ديگر٬ زيرا يكي از پر اهميت ترين انتخاب هاي تشريفات عروسي مي باشد كه هميشه در ذهن ماندگار است.
توجه داشته باشيد روزي كه براي خريد و يا پرو لباس عروس مي رويد حتما بايد كفش و لباس زيري را كه مي خواهيد براي عروسي به تن كنيد همراه داشته باشيد و لباس عروس تان را با آن ها پرو كنيد چرا كه اندازه ي قد دامن بستگي به اندازه ي پاشنه ي كفش تان دارد و تنگي و گشادي و يا خوش فرم شدن بالا تنه ي لباس تان نيز بستگي به لباس زيرتان دارد.

نكات پر اهميت در انتخاب لباس عروس و نامزدي

نكات پر اهميت در انتخاب لباس عروس و نامزدي

• نكات مربوط به اندام

√ اگر نيم تنه ي بالايي شما بلند تر از نيم تنه ي پائين تان است٬ مي توانيد مدل هايي را سفارش دهيد كه خط كمر آن ها بالاتر هستند تا بدين ترتيب توازن در دو نيم تنه تان ايجاد شود و بدين ترتيب اندام تان را به فرم ساعت شني نزديك كنيد.
اگر گودي كمرتان كم است٬ مي توانيد با سفارش يك دامن پف كرده ي بزرگ كمرتان را باريك نشان دهيد كه معمولا براي چنين لباسي از تور بهتر مي توانيد بهره بگيريد.
√ اگر قصد سفارش لباس نامزدي داريد و چاق هستيد مي توانيد از رنگ هاي تيره تر مثل سرخابي تيره، آبي تيره، بنفش و ... استفاده كنيد. رنگ هاي روشن مثل كرم، صورتي روشن، ليمويي، ياسي و ... براي خانم هاي خوش اندام و يا لاغر مناسب تر است.
√ يك پيشنهاد ديگر براي خانم هاي چاق اين است كه لباس هايي را انتخاب كنند كه برش هاي عمودي در آن داشته باشد.
√ پارچه هايي كه طرح هاي ريز و محو دارند براي خانم هاي چاق و پارچه هاي با طرح درشت براي خانم هاي لاغر و خوش اندام مناسب هستند.
√ توجه داشته باشيد كه اگر پايين تنه تان از بالا تنه تان بزرگ تر است يا به عبارتي در آن ها اختلاف سايز داريد، از مدل هاي ماهي چشم پوشي كنيد.
√ عروس خانم هاي چاق و قد بلند مي توانند از لباس هاي بالا تنه بلند كه بهتر است از جنس حرير يا پارچه هاي بسيار ريز بافت و نرم مثل ساتن ابريشم و يا دانتل و گيپورهاي ظريف باشد، تور هاي متوسط و دسته گلي به گل هاي روشن استفاده كنند.
√ عروس خانم هايي كه قد بلند دارند و اندام شان نيز باريك است بهتر است دامن هاي پرچين و پف را كه جنس آن مي تواند تور يا ارگانزا باشد انتخاب كنند و نيز مي توانند با لباس هايي با بالاتنه هاي چسبان و دراپه هاي ريز، دستكش بلند، تور سر بسيار پر چين و كوتاه، دسته گلي گرد كه با تور  و روبان هاي ساتن پهن تزئين شده اند، انتخاب خود را كامل كنند.
√ اگر مي خواهيد شانه هاي تان كوچك تر نشان داده شوند مي توانيد از مدل هاي يقه ي نامتقارن استفاده كنيد.
√ بهترين انتخاب براي عروس هاي قد كوتاه و چاق، لباس ترك از بالا تا پايين است، با تور بلند و تاج بلند.
√ خانم هايي كه قد كوتاهي دارند و باريك هستند ترجيحا لباس هاي يقه دار با دنباله ي بلند و برش هاي عمودي، تور سر بلند و سه طبقه و دسته گل آبشاري براي شان مناسب تر است.
از پوشيدن گن هاي ضخيم كه باعث ناراحتي تان مي شود در تشريفا مجالس پرهيز كنيد زيرا هم گرم تان خواهد شد و هم عرصه را به شما تنگ خواهد كرد و در آن لباس حجيم عروسي بعد از دقايقي احساس خفگي و سنگيني خواهيد كرد. بهتر است براي لاغر تر نشان دادن تان در لباس عروسي فنر بگذاريد تا نيازي به گن نداشته باشيد و يا از گن هاي ظريف استفاده كنيد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۹:۱۳ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

دكوراسيون مغازه و اهميت آن در رقابت بازار كار دنياي امروز و با توجه به اينكه هر روز به تعداد فروشگاه ها، مغازه ها و مجتمع هاي تجاري افزوده مي شود؛ توجه به طراحي حرفه اي دكوراسيون مغازه و فروشگاهها يك نياز ضروري است. مشتريان در پاساژها و از كنار مغازه هاي گوناگون عبور ميكنند و در نهايت آن مغازه اي را براي خريد انتخاب مي كنند كه توجه و كنجكاوي آنها را تحريك كند و حس دعوت شوندگي را در آنها برانگيزد.

دكوراسيون مغازه و اهميت آن در رقابت بازار كار

در مبحث طراحي دكوراسيون مغازه و فروشگاه توجه به اين نكته ضروري ست كه دكوراسيون داخلي هنر و علمي ست كه پايه و استانداردهاي خود را دارد و طراحي دكوراسيون توسط طراحان حرفه اي به شما فضايي خواهد داد كه از نظر نورپردازي و تناسب در به كار گيري متريال جديد و رنگها و طراحي دكورها از همه نظر كامل و مورد توجه خواهد بود. يك ويترين جذاب و مناسب با نيازهاي حرفه ي شما تنها توسط كارشناسان اهل فن طراحي و اجرا خواهد شد و اين در هر صورت به نفع بازار كار شما تمام مي شود.

نكات قابل توجه در بحث دكوراسيون مغازه

دكوراسيون مغازه و اهميت آن در رقابت بازار كار دكوراسيون مغازه تنها به ويترين ان ختم نمي شود و همانطور كه به دكوراسيون داخلي رستوران توجه مي كنيم محيط يك مغازه هم بايد بسيار مورد توجه قرار گيرد و مي توان ويترين را قدم اول معرفي كرد و د رمحله بعد كه به عنوان قدم دوم محسوب مي شود محيط درون خود مغازه است. بايد هم كاركنان و هم مراجعه كنندگان در زمانيكه درون اين محيط هستند كاملا احساس آرامش و راحتي نمايند. اگر بتوانيد به خريداران حس اطمينان و اعتماد را القا كنيد قطعا آنها با اطمينان خاطر بيشتري از مغازه شما خريد خواهند كرد. مي توان چند فاكتور مهم را قبل از اينكه بخواهيم طرحي براي دكوراسيون مغازه و اهميت آن در رقابت بازار كار شما در نظر بگيرم را لحاظ نماييم تا در نهايت به بهترين شكل اين پروزه را اجرايي و عملياتي كنيم :

۱-حتما مشخص كنيم كه قرار است در اين مغازه چه نوع كالا و خدماتي عرض شود. بايد بدانيم اصلا هدف صاحب مغازه چيست و بر اساس آن هدف شروع به طراحي و ساخت دكور نماييم.
۲-حتما مشخص كنيم كه مراجعه كنندگان اين مغازه معمولا از چه طيف اجتماعي هستند و قرار است با چه وضعيت مالي از مغازه ما ديدن نمايند.
۳-موقعيت جغرافياي مغازه خود مي تواند كليد بسياري از اين سوالات باشد. آيا مغازه ما در بالاي شهر است و رد يك منطقه لوكس قرار گرفته و يا در پايين شهر.
۴-مغازه هاي اطراف ما در چه زمينه اي در حال فعاليت هستند؟ ايا هم صنفان ما مي باشند و يا حوزه فعاليت انها متفاوت است؟

حتما بخوانيد:  آژانس هواپيمايي

قطعا براي اينكه بتوانيم دكوراسيون مغازه و اهميت آن در رقابت بازار كار را مورد بحث قرار دهيم و در نهايت يك دكوراسيون داخلي لوكس را براي شما ايجاد نماييم چاره اي نداريم كه هر كدام از اين مراحل را با دقت و ظرافت خاصي به جلو ببريم. باز هم مي گوييم پروژه ه اي از اين قبيل بسيار متفاوت هستند با پروزه اي كه مثلا قرار است براي دكوراسيون منزل به كار بريم. در منزل مشخص است تعداد افراد ان چند نفر هستند و همچنين مي توان با چند سوال فهميد كه سليقه و علايق انها چه چيزي است. اما ايا مغازه اي كه هر روز هزاران نفر از كنار ويترين آن مي گذرند و ده ها مراجعه كننده مختلف با فرهنگ و سلايق مختلف دارند را مي توان به همين راحتي ديزاين كرد؟

دكوراسيون مغازه و اهميت آن در رقابت بازار كار و هدف از انجام عمليات دكوراسيون داخلي در نهايت اين است كه كار ها بهتر و با كيفيت تر انجام شود و همه چيز شكيل و زيبا باشد و حس خوبي نيز به افراد درون محيط القا شود. ما با توجه به اصول  فنگ شويي و علوم روانشناسي رنگ ها و همچنين با تجربه اي كه در زمينه نور پردازي داريم تمام تلاش خود را به كار خواهيم بست تا در نهايت به بهترين شكل ممكن براي شما آنچه كه در ذهن مي پرورانيد را طراحي و پياده سازي نماييم.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۳۸:۰۱ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 108
دیروز : 30
افراد آنلاین : 1
همه : 34594
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب