bamana
bamana

ساندويچ پانل مرغوب: در اين مقاله مي حواهيم خط توليد انواع و اقسام ساندويچ پنل ها را بررسي كنيم. ابتدا به تعريف ساندويچ پانل مي پردازيم. ساندويچ پانل يا همان ساندويچ پنل كه بعضاً نيز به اين نام گفته مي شود!!! را مي توان اينگونه تعريف كرد كه ساختاري سبك و مركب دارد كه از دو طرف به دو لايه محدود شده است و در وسط آن يك لايه عايق قرار دارد كه توضيحات تكميلي آن را مي توان در ساندويچ پانل ماموت چيست مطالعه نماييد.

خط توليد انواع ساندويچ پانل بخش دوم

ورقه هاي گالوانيزه استفاده شده در ساندويچ پانل مرغوب طي يك فرايند پيوسته متناوب و با رعايت استاندارد EN10142  توليد مي گردد. با پوشش روي ۱۰۰ الي ۲۷۵ گرم در متر مربع ورق هاي گالوانيزه در مقابل خورندگي مقاومت بالايي دارند. براي ساندويچ پانل ها ورقه هاي گالوانيزه بايد به روشCoil coating پيش رنگ شوند. ضخامت ورق گالوانيزه سطوح باربر پانل مي بايست حداقل ۰٫۵ mm لحاظ شوند.

ورق آلوزينگ استفاده شده در ساندويچ پانل مرغوب از فولاد مخصوص به اضافه آلياژ روي و آلومينيوم تشكيل شده است و مي توان گفت تمامي ويژگي هاي ورق آلومينيوم را شامل مي شود و ضخامت ورق آلومينيوم در سطوح باربر پانل مي بايست حداقل ۰٫۵mm لحاظ شود.
ورق پيش رنگ شده، ورق آلوزينگ، گالوانيزه يا آلومينيومي است كه طي يك فرآيند پيوسته اتوماتيك بنام Coil Coating رنگ شده است. رنگ نهايي از استاندارد رنگRAL انتخاب مي گردد.
ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۱۱:۲۹ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

 به طور كلي تعريفي كه مي توان از ساندويچ پانل بيان كرد اين است كه به عنوان پوشش ديوار و سقف انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد و براي ساخت پانل از تركيب ورق فلزي و ماده عايقي كه بين دو ورق ساندويچ مي شود قرار مي گيرد.ساندويچ پانل هم به دو گروه ديواريو سقفي تقسيم مي شود كه اين هم دوباره شامل زير شاخه هايي مي باشد.

معايب و مزاياي ساندويچ پانل

معايب ساندويچ پانل advansed sandwich panel

به بيان ديگر مي توان گفت كه ساندويچ پانل نسبت به مصالح ديگر مزاياي بسياري دارد كه شامل موارد زير است:

  1. تنوع رنگ
  2. وزن كم
  3. نصب و راه اندازي سريع و آسان
  4. ضد قارچ و با دوام در برابر پوسيدگي
  5. پايدار در برابر زلزله
  6. عايقي حرارتي،صوتي،برودتي،رطوبتي

ساندويچ پانل هم داراي انواع مختلفي است از جمله:

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۱۰:۲۶ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

كاربرد ساندويج پانل در صنعت و صنايع قابل انكار نيست. و كاربرد ساندويج پانل ها با پيشرفت روز افزون در استفاده از اين محصول بسيار زياد است، ساندويج پانل ها در صنايع شيميايي، نظامي، مراكز صنعتي و توليدي، ساخت آشيانه هواپيما ها، طراحي و ساخت انواع سوله ،، مرغ داري ها، مكان هايي كه عايق سرما و گرما و صوت براي آنها حائز اهميت مي باشد مورد استفاده قرار مي گيرند. ساندوبج پانل ها در طرح ها و رنگ هاي مختلف توليد ميشوند. و از كاربرد هاي ساندويج پانل كه كاملا مشهود است ميتوان به توليد ساختمانهاي سريع و ساخت واحدهاي مسكوني، آموزشي، درماني و صنعتي دفاتر كارگاهي و تجاري، ميادين ميوه و تره بار، مكان هاي تفريحي و سياحتي و اورژانسي و سرپناه هاي موقت اشاره كرد.

كاربرد ساندويج پانل در ديگر صنايع ميتوان ساخت كانكسها ، كانتينرها، كانكس هاي يخچالدار ثابت و سيار، سازه ها و ساختمانهاي پيش ساخته، كمپهاي، محل هاي اقامت موقت، سوله ها ، اسكلت ها و سازه هاي فلزي، انبارها، مجتمع ها و سالن هاي ورزشي، كارخانجات صنعتي، انبارهاي صنعتي و نظامي، كارخانه ها و سالن هاي توليدي، سردخانه هاي صنعتي، آپارتمان ها و ساختمانهاي اداري، صنعتي، تجاري، بازرگاني، پزشكي، تمامي سازه و ساختمانها با كاربردهاي پزشكي، داروسازي، لوازم بهداشتي، مراكز هسته اي را نام برد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۱۶:۱۹ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

در اين مقاله سعي داريم نحوه صحيح سفارش طراحي لوگو را براي شركت هاي تازه تاسيس ، مديران و صاحبان كسب و كار تازه كار بيان كنيم تا در كنار اهداف و خواسته هاي سفارش دهندگان لوگو ، حداكثر استفاده را از مجموعه طراح لوگو ببرند.

طراحي لوگو

 

گام اول : انتخاب يك مجموعه طراح متخصص و قدرتمند براي سفارش طراحي لوگو

اولين و مهم ترين قدم براي سفارش طراحي لوگو ، شناخت و ارزيابي مجموعه منتخبي شماست. شما مي توانيد با ملاحظه نمونه طراحي ها پي به ميزان تخصص و موفقيت مجموعه ي دلخواهتان ببريد. به اين نكته توجه داشته باشيد كه تيم طراحي لوگو منتخبي ما طراحي لوگوي حرفه اي قبلا اجرا نموده و در رزومه كاري خود داشته باشد.

طراحي لوگو

گام دوم : اعتماد به مجموعه طراحي لوگو

پس از شناخت كامل از مجموعه و اطمينان حاصل شده از اين مسئله كه شركت هاي خوبي با طراحي لوگو مجموعه منتخبي ما به برند تبديل شده اند و رضايت كامل از اين همكاري داشته اند ما به اين نتيجه مي رسيم كه با يك دفتر تبليغاتي متخصص ، حرفه اي ، قابل اعتماد طرف هستيم و با خيال آسوده مي توانيم طراحي لوگو خود را به اين مجموعه بسپاريم.

طراحي لوگو

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۰۰:۵۱ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

طراحي لوگو مسئله­ ي ساده­ اي به نظر مي­رسد اما اگر نگاهي جدي به اين موضوع داشته باشيم دريافت مي­كنيم مهم ترين عامل در شناخت برندهاي موفق و مشهور كه داراي هويت هستند لوگو مي­باشد. امروزه اطرافمان پر شده از لوگوهاي مختلف كه هر كسي استنباط خود را از محصولات و خدماتي كه به واسطه­ ي لوگو معرفي شده است ، بيان مي­كند و اولين برداشت مخاطب از لوگو ، درك و شناخت محصولات است. لوگوها در تصميم گيري و تغيير نگرش مشتريان نسبت به نوع خدمات شركت ها بسيار موثر هستند. اگر بخواهيم لوگويي جذاب و زيبا طراحي كنيم بايد نكاتي را رعايت كنيم. در ادامه مطلب به 6 قانون اساسي كه در طراحي لوگو جزء ضروريات است مي­پردازيم:

طراحي لوگو

1- قبل از طراحي لوگو خلاقانه بينديشيد

لوگوها نقطه­ ي شروع و پايان يك برند در نگاه مخاطبان هستند در نتيجه تسخير ذهن­ ، قلب و نگاه بيننده ­ها مهم ترين تفاوت بين يك تجارت موفق و شكست خورده است. قبل از طراحي لوگو بايد زمان زيادي براي فكر كردن و طراحي صرف كرد. بايد توجه داشت كه هيچگاه اولين اتود يا طرح اوليه بهترين نخواهد بود.

طزاحي لوگو

2- در طراحي لوگو نام برند يا زمينه فعاليت شركت درج شود

در طراحي لوگوي حرفه­ اي با استفاده از المان­هاي مرتبط با نوع محصولات ، زمينه فعاليت شركت­ها را مشخص كنيد يا به طور مستقيم نام برند را در لوگو طراحي كنيد. به كارگيري اين تكنيك مهم باعث سرعت بخشيدن به شناخته شدن شركت­ يا ارگان­ها مي­شود. براي درك بهتر به تصاوير زير توجه كنيد.

طراحي لوگو

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۵۹:۳۳ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

انواع طراحي لوگو : لوگو به عنوان يك آيتم مهم براي معرفي برند شامل عناصر زيادي مانند متون معني دار ، ظاهر طراحي شده ، رنگ و تركيب آنها با يكديگر مي شود كه لوگوها را به چند دسته تقسيم مي­كنند. براي ابتدا بهتر است بدانيم چند نوع لوگو در زمينه طراحي لوگو وجود دارد و چه تفاوت هايي با يكديگر دارند سپس مشخص كنيم كدام نوع براي تجارت ما مناسب تر است. لوگوها به پنج دسته تقسيم مي شوند. در اين مقاله ما به انواع طراحي لوگو و خصوصيات و تفاوت هر سبك و نمونه هايي از هر كدام مي پردازيم:

پيكتوگرام يا لوگوهاي تصويري

اين نوع از طراحي لوگو به صورت تصوير يا نماد مي­باشد كه توسط اشكال ، تصاوير و خطوط بدون نوشتار طراحي شده اند. لوگوهاي تصويري به نوع تجارت يا مفاهيم مرتبط با آن اشاره دارند. پيكتوگرام ها رايج­ ترين و پرطرفدارترين لوگوها براي استفاده در تجارت­هاي گوناگون هستند زيرا به راحتي در ذهن ثبت خواهند شد و بيننده با هر زبان يا هر فرهنگي با لوگوي طراحي شده ارتباط برقرار خواهد كرد. اما لوگوهاي تصويري زماني مورد استفاده قرار مي­گيرند كه به خوبي نام و زمينه فعاليت شركت شناخته شده باشد. در اين نوع از طراحي لوگو چند دستورعمل بسيار موثر وجود دارد كه عبارت اند از:

  • اشكال و تصاوير ساده براي به تصوير كشيدن پيام لوگو مورد استفاده قرار مي­گيرند.
  • در صورت امكان حداقل از يك يا دو رنگ در طراحي لوگو استفاده مي­شود.
  • آگاه بودن بر مسئله­ي تفاوت فرهنگي و استفاده نكردن از علامت­ها يا نمادهايي كه در بعضي فرهنگ­ها نقض شده است.

 

 

طراحي لوگو

تايپوگرام يا لوگوهاي نوشتاري

همانطور كه از نام آن پيداست در اين نوع طراحي لوگو نام برند ، كمپاني يا شركت با يك فونت مناسب يا سفارشي به شكل نمادين طراحي مي­شود و به عنوان لوگو مورد استفاده قرار مي­گيرد. منظور از سفارشي بودن به اين معني است كه از فونت هاي آماده  استفاده نمي­شود بلكه حروف به صورت يونيك يا منحصر به فرد طراحي مي­ شوند و به طور جذاب و خلاقانه در كنار يكديگر قرار مي­گيرند تا مفهوم مورد نظر را به مخاطب برسانند. نكته اي كه در طراحي اينگونه از لوگوها بسيار مهم و قابل توجه است اين است كه طراحي بايد به گونه اي باشد كه خوانايي حروف يا كلمات از بين نرود و در صورت تغيير مقياس از وضوح تصويري آن كاسته نگردد. لوگوهاي نوشتاري بسيار مناسب براي تسريع در شناخته شدن شركت­ها يا برندهاي تازه تاسيس هستند.

ادامه مطلب

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۰۲:۰۸ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

بعد از طراحي سايت بايد سايت را به مشتري ارائه بدهيم كه بتواند آن را ببيند و آن استفاده كنند در واقع براي ارائه سايت به مشتري خريد دامنه و هاست ضروري مي باشد كه سايت هاي معتبري وجود دارد براي خريد دامنه و هاست كه در اين مقاله در مورد بهترين هاست ها صحبت مي كنيم كه مساله ي مهمي مي باشد.

Untitled-1-1-300x300 بهترين هاست كدام است؟

بهترين هاست كدام است؟

هاست هاي اينترنتي به طور معمول در محل هايي كه اينترنت ارزان در دسترس مي باشد ايجاد مي شود همچنين قرار گرفتن هاست در مكان هايي كه دماي طبيعي آن سرد مي بشاد هزينه اي كه براي خنك كردن سرورها بايد صرف شود را كاهش مي دهد در نتيجه كشورهايي مانند آلمان،كاندا و بعضي كشورهاي اروپايي ديگر محل مناسبي براي قرارگيري هاست و سرورهاي اينترنتي مي باشند.

علاوه بر شركت هاي بزرگي كه وظيفه ي نگهداري ديتاسنترها و ارائه ي خدمات ميزباني به شيوه ي عمده انجام مي شود تعداد بسياراز افراد با شركت هايي كوچك و بزرگ با بستن قرارداد با گرداننده ديتا سنتر قسمتي از امكانات اين شركت هاي بزرگ را اجاره نموده اند و اين امكانات بين تعداد زيادي از مشتريان كوچك و بزرگ تقسيم مي كنند.

عواملي موثر در انتخاب هاست كه توانايي پاسخگويي مناسب،مستمر و با كيفيت را داشته باشد به صورت زير مي باشد:

پرس و جو كردن از مشتريان قبلي

مشتريان قبلي بهترين گزينه براي به دست آوردن اطلاعات درباره ي هاستي كه مدنظر ما است مي باشد نحوه ي پاسخگويي شيوه ي تعامل اين ها عملكرد هاست را نشان مي دهد براي پيدا كردن مشتريان مي توان از چند روش اقدام كرد در ابتدا بايد به سايت اصلي هاستينگ مراجعه كنيم و قسمت جستجو براي فهرست مشتري،به دست آوردن تعدادي از Ipهاي هاستينگ و كمك گرفتن از ابزار آنلايني براي به دست آوردن دامنه هايي كه روي اين Ip  ها ميزباني مي شوند و در آخر جستجو كردن در اينترنت براي به دست آوردن نظريات مشتريان اين شركت راجع به وضعيت و كيفيت خدمات.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۰۷:۳۷ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

براي ايجاد يك سايت علاوه بر دامنه اي كه خريداري مي كنيم هاست هم لازمه ي يك سايت مي باشد هاست هم مانند دامنه بايد خريداري شود و مهم ترين نقش در بالا آمدن دامنه دارد توضيحات كاملي در مورد هاست در اين مقاله خواهيم داد كه اصلا هاست چيست؟انواع مختلف هاست؟كاربرد هاست؟…..

21-300x300 هاست چيست؟

تعريف هاست؟

هاست در اصطلاح معناي سرور يا كامپيوتري مي باشد كه توانايي نگهداري،ذخيره فايل هايي كه در وبسايتتان را داريد به عهده دارد در واقع مي تونيم هاست را محل ذخيره ي اطلاعات مربوط به سايت تعريف كنيم.هاست فضايي در اينترنت مي باشد كه فضاي اختصاص شده به سايت ها مي باشد كه فايل هاي ذخيره مي كند شامل عكس ها،ويديوها،فيل هاي css،صفحات وبسايت را نگهداري مي كنند كه اين هاست داراي فضاي مشخصي براي نگه داري فايل ها دارد كه با توجه به سايت و اطلاعاتي كه در آن سايت وجود دارد حافظه ي آن را تعيين مي كنيم.

بسياري از شركت هايي كه خدمات مربوط به دامنه را ارائه مي دهند خدمات مربوط به هاستم در اختيار م ميگذارند اما به اين معني نيس كه وقتي دامن خريداري نموديم حتما بايد هاست هم خريداري شود بعضي دامنه ها خريداري مي شوند و مورد استفاده قرار نمي گيرند در واقع استفاده نكردن از دامنه را به اصطلاح پارك كردن دامنه مي گوييم بعضي اوقات هم كه دامنه خريداري مي شودو هاست خريداري نمي شود در واقع قصد استفاده از دامنه را ندارند فقط هدف خريد دامنه براي جلوگيري اتفاده شخص ديگري از اين دامنه مي باشد و جلوگيري از سوء استفاده از نام دامنه است.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: خريد دامنه، خريد هاست، دامنه، هاست،
موضوع:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۰۱:۵۳ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

يكي از مسائل مهمي كه بايد به آن توجه زيادي داشت مسئله ي بازاريابي و فروش مي باشد به اين معني كه زماني كه ما هر محصولي داشته باشيم و يا يك سايت خوب با بهترين طراحي و برنامه نويسي در اختيار داشته باشيم زماني كه اي محصولات و سايت ما مشتري نداشته باشد هيچ فايده اي ندارد داشتن حتي بهترين محصولات به اين منظور در اين مقاله به مسائل مربوط به بازار يابي و فروش و نحوه ي مذاكره مي پردازيم.

2vebeet آموزش بازاريابي و فروش(قسمت اول)

تكنيك هاي فروش در بازاريابي به طور كامل در بخش زير بررسي شده است

امروزه با تحولات گسترده و وسيعي كه در جهان روي داده حال هواي تجارتم در اين تحولات تغييرات زيادي كرده به طور يقين مي توان گفت كشوري كه نتواند در صحنه ي رقابت هاي بين المللي خود را وارد كند باعث مي شود بسياري از فرصت هاي كسب و كار را به سود ديگران از دست خواهد داد.

مشتريان امروزه ديگر از فروشنده هاي پر ادعا و پرحرف كه فقط به فكر منافع خود و فروششان هستند خوششان نمي آيد فروشنده ي امروزي بايد در تماس با مشتري بوده و نقش راهنما و مشاور او راداشته باشد.

تعريف كلي فروش:فروش يكي عامل هاي مهم و زير مجموعه بازاريابي مي باشد به طور كلي مي توان بيان كرد فروش يكي از انتهايي ترين عمليات بازاريابي در يك معامله مي باشد و همينطور عامل شروع يك رابطه بلند مدت مي باشند.

معمولا فرايند فروش عمليات مختلفي دارد اين عمليات شامل:

  • جستجو كردن و يافتن مشتري
  • تماس با مشتري
  • نمايش
  • حل مشكل
  • رفع و رسيدگي به اعتراضات
  • قرارداد بستن
  • پيگيري هاي پس از فروش

هر مرحله در هركشور اهميتي متفاوت دارد.

نمايندگاني كه در فروش با تجربه هستند مي دانند كه حضور در بازار يكي از تكنيك هاي لازم براي بهره وري از سفارشات مي باشد.در آمريكا اين حضور به معناي حضور جدي مي باشد در برخي از كشورها حضور به معناي داشتن صبر و تحمل در بازار مي باشد يعني ماه ها و سال ها صبر كنند تا سرمايه گذاري آن ها به نتيجه برسد به عنوان مثال شركتي كه ميخواد با ژاپن وارد بحث شود براي مذاكراتي كه 3 الي 10 سال امكان دارد طول بكشد بايد آمادگي لازم را داشته باشند.

فروش سنتي:در فروش سنتي فروشنده به طور مستقيم و حضوري با مشتريان در ارتباط مي باشد و به دليل دانش كم هم مي باشد اين نوع فروش و تصور فروشنده از اين نوع فروش چابلوسي و فريب و…مي باشد كه فقط هدف دارد به هر نحوي محصول خود را بفروشد در حال حاضر بازارهاي جديد تفاوت زيادي با بازارهاي گذشته كرده است.

قانون 80/20 يافتن مشتري

طبق اين قانون 80 درصد از محصولات شما را 20 درصداز مشتريان شما خريداري مي كند يعني 20 درصد از مشتريان شما 80 درصد از درآمدتان را تامين مي كند پس مي توان بهاين نتيجه رسيد براي مشتريان بايد بيشتر وقت گذاشت وبه  مشتريان قديمي زنگ زد اين كار بسيار آسان و راحت مي باشدولي هميشه بايد به فكر يافتن مشتريان جديد باشيم.

كار فروش داراي 3 مرحله مي باشد كه شامل:پيدا كدرن مشتري،توضيح دادن كه چرا خريد نمودن از شما بهترين خريد مي باشد و در آخر نهايي سازي فروش مي باشد.به طور ميانگين مي بايست 80 درصد از وقت را براي پيدا كردن مشتري گذاشت و 20 درصد از وقت مانده را براي نهايي سازي فروش قرار داد.

قانون 70/30

به طور كل فروشنده ها خيلي حرف مي زنند اما فروشنده ي خوب و قوي سوال هاي خوب و گزيده مي پرسد يك فروشنده ي خوب 70 درصد گوش مي كند و 30 درصد  سوال مي پرسد تنها فروشنده اي ضعيف است كه زود قيمت مي دهد مشتري خود مي بايست قيمت را سوال كند وقتي مشتري با رفتاري كه دارد به شما نه مي گويد در واقع فروش را قطع نمي كند در واقع از شما انتظار دارد اطلاعات بيشتري در اختيارش بگذاريد.

تكنيك هاي فروش در بازاريابي

به طور كلي مي توان گفت فروش نوعي كمك به ديگران مي باشد به منظور ارتقاي كيفيت و كار آن ها مي باشد در سال هاي اخير فروش تغييرات زيادي كرده است رقابت ها بسيار زياد و فروشنده ها بسيار بيشتر شده اند آن هايي كه قصد دارند مشتريان بيشتري جذب كنند مي بايست هوش و شخصيت برتري را دارا باشند همچينين نوع لباس پوشيدنشان ،طرز حرف زدنشان راه رفتنشان بسيار اهميت دارد رقابت در فروش همانند رقابت در مسابقه هاي ورزشي مي باشد اگر تميرن نكنيم وآموزش نبينيم رقيب ها از شما جلو خواهند زد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۰۴:۲۲ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]

يكي از پارامترهايي كه سئو سايت را مورد بررسي مي كند بك لينك هاي كه به سايت داده مي شود توسط الگوريتم هايي كه وجود دارد بك لينك هاي موجود در سايت آناليز مي كند و كيفيت آن را تشخيص مي دهد و ميزان كيفيت اونها را مشخص مي كند همچنين سايت هايي كه اين بك لينك ها را به سمت كاربر هدايت مي كنه را شناسايي ميكنه و آن ها را جريمه مي كنه و از امتيازشون مي كاهد.بك لينك ها تايين كننده ي رتبه ي سايت ما در گوگل مي باشند كه باز هم اين بك لينك هم مي توانند تاثير مثبت روي سايت داشته باشند هم تاثير منفي يعني در واقع هدف اصلي كه ارتقاي سايت مي باشد را برعكس انجام داده كه بك لينك مضر تلقي مي شود و باعث پايين بود رتبه ي سايت مي شود.

بك لينك هاي بي كيفيت چه تاثيري روي سايت دارند؟

  1. بك لينك هاي غيرطبيعي
  2. بك لينك در سايت هاي ضعيف و كم محتوا
  3. بك لينك هايي كه خريداري شده اند
  4. بك لينك هايي در سايت و صفحاتي كه با سايت و صفحات ما غيرمرتبط مي باشد
  5. لينك دادن توافقي(من به تو لينك مي دهم تو هم به لينك بده)
  6. برنامه يا سرويس هايي كه به صورت خودكار بك لينك سازي مي كنند

در واقع همه ي اين ها با ابزاري كه گوگل در اختيار وبمسترها قرار داده قابل شناسايي شده است كه بك لينك ها را دقيقا شناسايي مي كند و آن ها را رتبه بندي كرده كه همين رتبه بندي سايت در گوگل را مشخص مي كنددر واقع براي بك لينك هايي كه در سايت ها قرار مي دهيم احتياج به يك كارشناس يا متخصص هايي هستيم كه اين بك لينك ها رو ايجاد كند زيرا در صورتي كه تخصص نداشته باشند بك لينك به طور غيرعادي استفاده شود باعث آسيب رسيدن به سئو سايت مي شود.

بك لينك هاي خوب و بد

بك لينك هايي كه توسط مدير وب سايت يا نوسينده اون سايت توليد مي شود و مرتبط با موضوع و محتواي سايت هستند بك لينك هاي مفيد تلقي مي شوند  علاوه بر اين بك لينك هايي كه به سايت شما داده مي شوند نبايد سايت هاي اسپم باشند همچنين سايت هايي ك تعداد لينك هايي خروجي آن ها زياد است نبايد به سايت شما لينك دهد.

ادامه مطلب


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ دى ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۴۹:۵۲ ] [ bamana ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ][ ۲۵ ][ ۲۶ ][ ۲۷ ][ ۲۸ ][ ۲۹ ][ ۳۰ ][ ۳۱ ][ ۳۲ ][ ۳۳ ][ ۳۴ ][ ۳۵ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 60776
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب